חוסר אחריות: נהג "טס" במהירות 196 קמ"ש כשבנו ברכב

הנהג עוכב לתחנת המשטרה לחקירה ושוחרר למעצר בית לתקופה של חמישה ימים

שוטרי משטרת ישראל עצרו נהג בן 26 ש"טס" במהירות טיסה של 196 קמ"ש כשברכבו נמצא בנו בן השנה ואשתו.
במסגרת המאבק בתאונות הדרכים, פועלים שוטרי משטרת ישראל בצל האכיפה בהתפשטות נגיף הקורונה ומבצעים כל העת פעילות ממוקדת נגד עבירות המהירות הגורמות לתאונות דרכים ונפגעים.
במהלך סוף השבוע האחרון ביצעו שוטרי משטרת ישראל פעילות אכיפה יזומה כנגד אותם נהגים עבריינים, הנוהגים במהירות מופרזת העולה על הקבוע בחוק. במסגרת זאת נקלט בכביש 77 סמוך לאיזור התעשייה "קדמת גליל" רכב פרטי שנע במהירות של 196 קמ"ש, מהירות העולה ב- 106 קמ"ש מהמהירות המותרת. השוטרים, שנערכו בהתאם, עצרו את הרכב והופתעו לגלות ברכב, כי הנהג, צעיר בן 26, תושב הצפון, לא סיכן רק את עצמו במהירות הטיסה בה נהג, אלא כאמור גם את אישתו ותינוקו בן השנה שנסעו ברכב.
הנהג עוכב לתחנת המשטרה לחקירה ושוחרר למעצר בית לתקופה של חמישה ימים. רשיון הנהיגה שלו נפסל למשך 30 ימים ונרשמה לו הזמנה לדין בשיפוט מהיר.
עוד באותה הפעילות נקלט רוכב אופנוע נוסע במהירות העולה ב-77 קמ"ש מהמהירות המותרת, 167 קמ"ש במקום בה המהירות המותרת הינה 90 קמ"ש. נהג האופנוע בן ה-40 נעצר, נרשמה לו הזמנה לדין ורשיונו נפסל לתקופה של 30 ימים.
מדוברות המשטרה נמסר: "משטרת ישראל לצד מאבקה בבלימת התפשטות נגיף הקורונה, תמשיך לפעול לשינוי תרבות הנהיגה במטרה להגביר את תחושת הביטחון בקרב משתמשי הדרך ובמטרה להרתיע את אותם נהגים עבריינים מלבצע עבירות".