חול המועד פסח: צעדת גבעת המורה בסימן החזרת הבנים

צעדת יערות גבעת המורה ה-51 בסימן 'מחזירים את הבנים' תכלול מסלולים שונים באורך 3 ק"מ, 6 ק"מ ומסלול 10 ק"מ עם נוף עוצר נשימה ולסיום הפנינג ענק והופעה של כוכבת הילדים והנוער אנה זק. צילום: עיריית עפולה

צעדת יערות גבעת המורה ה-51 בסימן 'מחזירים את הבנים' תכלול מסלולים שונים באורך  3 ק"מ, 6 ק"מ ומסלול 10 ק"מ עם נוף עוצר נשימה ולסיום הפנינג ענק והופעה של כוכבת הילדים והנוער אנה זק.
מרגש: אגף הספורט של עיריית עפולה מזמין את חובבי הספורט לצעדת יערות גבעת המורה שתיערך בחול המועד פסח (רביעי, 20.4) לאחר שנתיים של הפוגה בשל הקורונה כאשר הצעדה השנה תהיה בסימן השבת הבנים הביתה מרצועת עזה.
היציאה לזינוקי המסלולים תצא בהסעות מאורגנות מהפארק העירוני החל מהשעה 07:30 בבוקר ועד השעה 09:45. הצעדה מותאמת לכלל הגילאים במספר מסלולים: 3 ק"מ מסלול למשפחות וגיל הזהב, המסלול המשפחתי של כ-6 ק"מ בסימן החזרת הבנים כאשר הצועדים יצעדו ביחד עם משפחות הנעדרים שיגיעו לצעדה, במהלך המסלול יתקיימו מעגלי שיח על מנת לא לשכוח את השבויים אברה מנגיסטו, אורון שאול והדר גולדין נמצאים עדיין בעזה וכמובן המסלול הארוך והמסורתי של 10 ק"מ. בסיום הצעדה יתקיים הפנינג ענק (בשעה 12:00) שיכלול מופע ענק של כוכבת הילדים אנה זק.
כרטיס הצעדה כולל הסעה לזינוק מהפארק, השתתפות בצעדה ובמסלולים השונים, מדלית השתתפות וכניסה למופע הילדים והנוער. הנחה משמעותית לתושבי עפולה ברכישה מוקדמת בבתי הספר היסודיים ובמוקדים המרכזיים המפורטים באתר צעדת יערות גבעת המורה. לרכישת כרטיסים ניתן להיכנס לאתר הצעדה:  https://3plus.co.il/givat-hamore. שלומי אלבז אמר לקראת האירוע: "הצעדה השנה מושקעת יותר מתמיד ואטרקטיבית ומותאמת לכל המשפחה, המסלולים מלאים בתוכן של פעילויות, הפעלות בתחנות, סדנאות, מוזיקה ועוד. שיתוף הפעולה הפורה עם חטיבת כפיר נמשך והילדים יחוו טעימה צבאית ומאתגרת. לקינוח בסיום הצעדה יתקיים מופע של כוכבת הילדים והנוער אנה זק".