"חולל פלאים במחסני החירום": אות הצטיינות לנגד מבית שאן

רס"ל עידן רווח שקיבל אות הצטיינות מאלוף פיקוד המרכז הוביל את פרוייקט "אוגדן לרבש"צ". צילום:דובר צה"ל

בשבוע שעבר נערך טקס מצטייני אלוף פיקוד המרכז לרגל ראש השנה. במהלך הטקס רס״ל עידן רווח, תושב בית שאן, קיבל את אות ההצטיינות מהאלוף על שירותו בחטמ״ר בנימין כנגד הגנה מרחבית.
רס"ל רווח, נשוי לקורל ואב לאדל, התגייס כלוחם בחטיבת כפיר ואף יצא לקורס פיקוד. הוא השתחרר לאחר שנת קבע, ולאחר שחרורו תפקד כרבש״צ בישוב רוויה.
עם הידע שצבר כרבש״צ, חזר עידן לשירות צבאי כנגד הגנה מרחבית, במסגרתו הוא אחראי על כשירות מחסני החירום ב-23 יישובים אשר בהם קיים ציוד לחימה כולל נשק, תחמושת, קשר מנות קרב ועוד. התפקיד שלו הינו תפקיד תובעני המשלב בין עולמות הלוגיסטיקה, הטכנולוגיה, התקשוב והרפואה.

• מפקדיו אומרים כי מאז כניסתו לתפקיד, עידן חולל פלאים בכל מחסני החירום בישוב החטיבה

בין הפעילות המרכזית שהוביל- רס"ל רווח יזם את פרויקט: "אוגדן לרבש״צ". זהו אוגדן מטעם החטיבה המייצר לרבש״צ נהלי תיאום ציפיות של הצבא ממנו בכל תחום ההגנה המרחבית. כך נוצרת שפה משותפת בין הרבש"צים בגזרה (אזרחים) לצבא, המשפרת פלאים את שיתוף הפעולה למען המטרה המשותפת- הגנת היישובים והאזרחים.
האוגדן שיצר עזר רבות לרבש״צים חדשים שלא הכירו את העבודה לפני ותרם להם לכניסה והתאקלמות מהירה לתפקיד. כמו כן בעקבות הצלחתו האוגדן נכנס לשימוש בכל רחבי אוגדת איו״ש.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

העמק: רופאות ורופאי נשים מוחים על צביעות העולם הליברלי – אל מול פשעי המלחמה של החמאס

|

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|