חוויה מתוקה בחוות השוקולד "גליתא" 

סניפי חוות השוקולד "גליתא" מזמינים את הקהל לחגיגת שוקולד בחג פורים: הכי שמח בשנה

"גליתא"  חוות השוקולד ממוקמת סמוך לכנרת בקיבוץ דגניה ב' שבעמק הירדן, ובקיבוץ צובה שבהרי ירושלים.
את גליתא  הקימה ב2007 גלית אלפרט  בת קיבוץ אפיקים אשר למדה במשך 3 שנים להיות שוקולטייר בבלגיה. לאחר לימודים שאותם סיימה בהצטיינות ב2 מגמות שוקולד וגלידה חזרה לארץ והקימה את חוות השוקולד "גליתא".
גליתא מזמינה את הקהל הרחב לצלול לעולמו המתוק של השוקולד, לגלות את סודותיו וקסמיו ולהתמלא בשמחת חיים שרק שוקולד יודע לתת.
הביקור בגליתא הוא חוויה שלמה הכוללת סרט סדנא והרפתקה* , חוויה למבוגרים , נוער וילדים,  ומתאימה לכל המשפחה. (*הרפתקת השוקולד מתקיימת רק בחוות השוקולד בדגניה).
היופי בגליתא הוא שיש במקום מסלולים שונים המתאימים לכל גיל, כל אחד יכול לבחור את המסלול שלו, ועדיין כמשפחה תעברו את כל השלבים יחד.
את הביקור בגליתא מתחילים בסרט המספר את סיפור השוקולד וסיפור גליתא, לאחר הסרט עוברים למרכז הסדנאות ליצור את הסדנא שבחרתם, ובסיום מקבלים את דפי ההרפתקה ויוצאים למסע של חידות במטרה להביא את הקוד לאוצר (בחוות השוקולד בדגניה בלבד).


בסיום הביקור כל משתתף מקבל את יצירותיו הטעימות באריזה אישית. יש לתאם הגעה לסדנאות מראש.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עוד בגליתא: חנות מפעל ובר שוקולד מפנק: מציעים לקהל המבקרים במקום, ממגוון מוצרי השוקולד המיוצרים בחוות השוקולד גליתא, בטעמים מיוחדים ובאריזות ססגוניות המתאימות גם כאריזת מתנה.
בר השוקולד מפנק עם גלידות משובחות העשויות במקום מחומרים טבעיים ובטעמים עשירים של שוקולד, שתייה חמה וקרה  וקינוחי שוקולד ייחודים ומפנקים.

• פורים ב"גליתא"

סניפי חוות השוקולד "גליתא" מזמינים את הקהל לחגיגת שוקולד בחג הכי שמח בשנה. פעילות מהנה ומגבשת לכל המשפחה. בפורים מציעה חוות השוקולד  סדנה מיוחדת לחג – המשתתפים יכינו ליצני שוקולד על מקל ססגוניים , שמחים וטעמים , ופטיפורים קטנים מתוקים המשלבים שוקולד, קרם אגוזים ומגוון קישוטים.
כל משתתף יכין 5 ליצנים ו – 6 פטיפורים. מי שיצליח להתאפק יקבל את פאר היצירה ארוז בקופסא אישית אותה ייקח עמו הביתה.

לפרטים: חוות השוקולד בדגניה, טלפון: 072-3922340 :שעות פתיחה א-ה, שבת וחג: 10:00-18:00
שישי וערב חג: 10:00-17:00.
*חוות השוקולד קיבוץ צובה, טלפון: 02-5347650, שעות פתיחה א-ה: 10:00-18:00
שישי וערב חג: 10:00-17:00. שבת וחג סגור .