חודש האישה הבינ"ל: נשות עפולה ידגמנו בערב פתיחה נוצץ  

בעפולה יציינו לכל אורך חודש מרץ את יום האיש הבינלאומי שחל בשמיני במרץ, בשרשרת אירועי העצמה ופעילות לנשים וביניהם הרצאות של נשים פורצות דרך, תערוכה לנשים יוצרות, מופע מרכזי עם ציפי שביט שכל הכרטיסים אליו נמכרו זמן קצר לאחר שיצאו ועוד. צילום: "טוונטי טוונטי"

יום האישה הבינלאומי יצוין בארץ ובעולם בשמיני למרץ ובעיריית עפולה, יציינו לאורך כל חודש מרץ את חודש האישה שילווה בשרשרת אירועי העצמה ופעילות לנשים וביניהם הרצאות של נשים פורצות דרך, תערוכה לנשים יוצרות, מופע מרכזי עם ציפי שביט שכל הכרטיסים אליו נמכרו זמן קצר לאחר שיצאו ועוד.
מי שמוביל את האירועים היא יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה עופרה קלמן, מחזיקת תיק האישה ברשות דניאלה בן חמו, בשותפות עם כלל ארגוני הנשים הפועלים בעיר וביניהם ויצו, נעמת, אמונה, פורום נשים וכמובן "ועכשיו את" פורום הנשים החדש אותו מובילות יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, יו"ר הפורום יאנה קריספיל ותריסר נשים צעירות מהעיר במטרה לעצב סצנה חדשה ותוססת עבור נשות העיר כאשר כל אחת מנשות הפורום מובילה תחום אחר.
האירוע שייפתח את חודש הנשים "שחור לבן- ערב אופנה לנשים" יתקיים ביומו הראשון של החודש (1.3.2020) בשוק העירוני החדש ('שוק פשוט').

מנחי האירוע יואב מאיר ולאון שיינדרובסקי. צילום: "טוונטי טוונטי"
מנחי האירוע יואב מאיר ולאון שיינדרובסקי

את האירוע ינחו יואב מאיר מעצב אופנה, בלוגר, יוטיובר ומגיש תכניות אופנה ולאון שיינדרובסקי, פיינליסט העונה הראשונה של האח הגדול וכיום סטייליסט מצליח ומנחה סדנאות סטייל ואופנה.
במהלך הערב תתקיים תצוגת אופנה ייחודית על מסלול אמיתי ומסכי לד נוצצים כאשר הדוגמניות בתצוגת אופנה לא יהיו דוגמניות מקצועיות מסוכנויות מובילות אלא נשות עפולה בשלל מידות, גבהים, משקלים וצבעים. הבאות ייהנו גם מדוכני איפור, מכירה מוזלת של בגדי מעצבות מקומיות ומסיבה מגניבה שתארח על עמדת ה-D.J את הדוגמנית נטלי דדון, אם עצמאית, פעילה למען העצמת נשים ואמנית הנחשבת לדמות בולטת בעולם ה"פשאין".