חוגג "בר מצווה": הושק פסטיבל טעמים בעמקים ה- 13

מאות רבות של משתתפים, חובבי קולינאריה נכחו באירוע ונהנו משלל מנות מהמסעדות הבכירות של עמק יזרעאל

ביום ראשון השבוע, אירח מוזיאון העמק בקיבוץ יפעת חגיגה מיוחדת במינה, פתיחת פסטיבל "טעמים בעמקים" המציין השנה את שנתו ה-13 – בר מצווה. מאות רבות של משתתפים, חובבי קולינאריה נכחו באירוע ונהנו משלל מנות מהמסעדות הבכירות של האזור ומטעימות יין של יקבי האזור.

דוכני מזון ויין של מסעדות נחשבות מהעמקים הציעו מנות מיוחדות למבקרים
דוכני מזון ויין של מסעדות נחשבות מהעמקים הציעו מנות מיוחדות למבקרים

מוזיאון העמק הינו המקום המתאים ביותר לחגיגה זו מעצם הווייתו המשמרת את ההיסטוריה של ראשית ההתיישבות בעמק ומיקומו בעמק יזרעאל, הבית של חג הטעמים בעמקים העוסק בחקלאות תיירותית ומציג את הדרך של התוצרת מהחקלאי לצלחת.

הפתיחה החגיגית של הפסטיבל נערכה במעמד יו"ר קק"ל דני עטר וראשי רשויות ומכובדים מהעמקים
הפתיחה החגיגית של הפסטיבל נערכה במעמד יו"ר קק"ל דני עטר וראשי רשויות ומכובדים מהעמקים. צילום: מיכאל חור

במפלס העליון של המוזיאון נערכה תוכנית אומנותית שהחלה בברכות שבירכו ראשי הרשויות את הפסטיבל ובחלקו השני עלו לבמה מופעי להקות מגוונים שנפתחו בלהקה צעירה "ניגונל'ה", להקת חלון ראווה מיקנעם, להקת מחול תימני ממגידו בניצוחה של אריאלה שפושניק, הופעת הזמרת טל גינת ממשפחת לימוזין ולהקתה ולסיום מופע קאנטרי סוחף של להקת החווה של דובי מרמות מנשה.

מופעי מוסיקה ופולקלור הנעימו את הערב למבקרי הפסטיבל
מופעי מוסיקה ופולקלור הנעימו את הערב למבקרי הפסטיבל. צילום: מיכאל חור

המסעדות המשתתפות בפסטיבל "טעמים בעמקים" הגישו מנות מיוחדות באירוע. כל האירוע נערך לצלילי להקות ומופעים על בימת המוזיאון. במהלך הפסטיבל (29.1-11.2.2017) המסעדות יציעו ארוחות מיוחדות 79-109 ₪ שילוו בכוס יין מסדרת vats של יקבי כרמל. לצד המסעדות יתקיימו עשרות אירועים המשלבים אוכל וקהילה. האירוע מופק ומנוהל על ידי מנכ"לית עמותת התיירות בעמקים, אורית מסר הראל, משרד "הפקה עברית" בראשות רקפת עברי, ובשיתוף משרד יחסי ציבור אגמדיה בראשות שמעון אגם. כמו כן מתקיים שיתוף פעולה ייחודי בין הרשויות במרחב העמקים.