חוגגים שבועות: איפה נטייל ונבלה?

חג השבועות מספק הזדמנות נהדרת לחזור ולבלות באתרי הטבע והבילוי בצפון, בייחוד לאחר תקופת הקורונה המאתגרת והלחוצה. מזג אוויר הנוח בחג צפוי להפוך את החוויה למושלמת. רגע לפני שאנחנו חוגגים את הביכורים, אנחנו מציעים לכם שלל הצעות אטרקטיביות. ואתם? אתם רק צריכים לבחור. צילום: עומר שביט

בחג שבועות הגן גורו מזמין את הקהל לפגוש את "הביכורים" החדשים שהגיעו לעולם בשנה החולפת, ביניהם, קנגורו שרק נולדו, גורים שעדיין מתחבאים בכיסים של אימותיהם ומציצים החוצה לראות עולם, גדיים צעירים שנולדו בחודשים האחרונים, ואפרוחים שבקעו מהביצים והולכים ברחבי הפארק בעקבות אימא ברווזה.

חוגגים בגן גורו. צילום: גן גורו
חוגגים בגן גורו. צילום: גן גורו

בנוסף, מזמינים את הילדים להגיע בחולצות לבנות לכבוד החג ולהצטלם עם בעלי החיים שלובשים לבן בכל השנה ולא רק בחג שבועות ביניהם: וולביאלבינו, קקדו אמברלה, טווסה לבנה, קוקברה ועוד. לכבוד החג גן גורו מציע למבקרים ערכת פיקניק חגיגית לכל המשפחה, עלות ערכה לאדם הינה 50 שקלים בהזמנה באתר האינטרנט, מינימום יום לפני ההגעה.

חגיגה רטובה בפארק המעיינות. צילום: ארז ביט
חגיגה רטובה בפארק המעיינות. צילום: ארז ביט

• החג המים בפארק המעיינות

חוגגים שבועות בפארק המעיינות, הפארק הכי ישראלי שיש בעמק המעיינות. אם אתם חושבים על חג שבועות, וודאי עולה לכם השם 'חג המים', ואיך אפשר לחגוג את חג המים בלי מי מעיינות?
פארק המעיינות שבעמק המעיינות מזמין משפחות להגיע לחג שבועות וליהנות ממשחק חדר בריחה מאתגר ומהנה בטבע הפתוח בין מעיינות צלולים ושדות חקלאיים.
אסקייפארק המעיינות היא חוויית תוכן מהנה המתאימה לתקופה של אחרי הקורונה, בילוי בטבע הפתוח בחיק המשפחה במשחק בריחה מאתגר ומגבש. הפעילות מתאימה למשפחות עם ילדים, לבילוי עם החברים ולכל מי שאוהב חדרי בריחה.

חוויה מתוקה בגליתא צילום: ארז ביטון
חוויה מתוקה בגליתא. צילום: ארז ביטון

•  חוויה מתוקה ב"גליתא" 

חוות השוקולד של "גליתא" בקיבוץ דגניה ב' חוזרת לשגרה וחוגגת שבועות בשמחה. מה כולל הביקור? – סרט, סדנא והרפתקה בגינה.
סרט על עולמו של השוקולד, סדנת שוקולד חווייתית ומשחק חידות בגינה. בסדנא תוכלו להכין חיות שוקולד מתוקות על מקל  עם ממתקי שוקולד קטנים או בית העשוי כולו משוקולד או אוטו קטן ומתוק או פרלינים מפנקים וטבלת שוקולד אישית.
לא משנה מה תבחרו להכין בסדנא בסיום תיקחו אתכם את מה שהכנתם.
עוד במקום: בר שוקולד הכולל גלידות תוצרת בית, הפרלינים המשובחים של גליתא ומשקאות קרים וחמים וחנות המפעל המציעה את כל מוצרי גליתא.

נהנים מרפטינג בנהר הירדן.צילום:  פטינג נהר הירדן
נהנים מרפטינג בנהר הירדן.צילום: פטינג נהר הירדן

• פותחים את עונת השייט ברפטינג נהר הירדן

חדשות טובות מנהר הירדן. עונת השייט נפתחת  וברפטינג נהר הירדן  חוגגים את הפתיחה ואת חג השבועות עם זרימה נהדרת בירדן , שייט קיאקים, אומגה לירדן ואטרקציות נוספות באוויר הפתוח.
שייט קיאקים- מסלול השיט העטור בעצי אקליפטוס תאנה ותומר ובצמחיית נחלים עשירה, עובר מתחת לגשר בנות יעקב, במקום בו נכנס הנהר אל תוואי הערוץ הטבעי, ומסתיים לאחר עיקול בנהר אמיתי, מפתיע ומרגש, במצד עטרת, מצודה צלבנית מסתורית עם סיפור מרתק.
מסלול הרפטינג נמשך כשעה ללא הפסקה- מתאים לכל המשפחה- ילדים החל מגיל 5.
אומגה לירדן-  לאמיצים מחכה ברפטינג נהר הירדן אומגת ענק לאורך 70 מטרים מגובה 25 מטרים היישר אל מימי הירדן. ניתן ליהנות במתחם הרפטינג מאטרקציות נוספות כגון טיולי rzr, לוחמת פיינטבול, ג'יפים ועוד. ברפטינג נהר הירדן מתנהלים על פי כללי התו הסגול שמפרסם משרד הבריאות ומבקשים מהציבור להקפיד בהתאם.

שייט בין אקליפטוסים וצמחיה עשירה. צילום: מעיין בוברוב
שייט בין אקליפטוסים וצמחיה עשירה. צילום: מעיין בוברוב

• "רוב רוי"- שייט קייקים וסירות קאנו אינדיאני

אתר התיירות "רוב רוי " השוכן על גדות נהר הירדן הדרומי, מזמין את כל המשפחה לחגיגת שבועות עם מגוון פעילויות: שייט בסירות קאנו אינדיאני בנהר הירדן בין איקליפטוסים וצמחיה עשירה, המסלול מוצל ברובו , אורך השייט כשעה וחצי ומתאים לכל הגילאים החל מגיל שנתיים.
פינת איפור אינדיאני- לפני היציאה לשייט, יאופרו הילדים (וגם המבוגרים) בצבעים אינדיאנים מיוחדים ואותנטיים. משחק הרוח – האינדיאנים הצעירים יקבלו כתב חידה אותו ימלאו במהלך השייט, תוך שהם מזהים חיות בר אינדיאניות שהוסוו על גדות הירדן במטרה לפתור את האמרה האינדיאנית הסודית. טיולי ג'יפים ורכבים ירוקים- טיולי שטח באזור הירדן הדרומי.

 כיתוב: טמפרטורת מים מרעננת במיוחד עם 24 מעלות כל השנה, גני חוגה צילום: גני חוגה

כיתוב: טמפרטורת מים מרעננת במיוחד עם 24 מעלות כל השנה, גני חוגה. צילום: גני חוגה

• גני חוגה- פארק מים בטבע

פארק גני חוגה מציע לכל המשפחה שלושה אגמים קסומים, חווית מים ידידותית למשפחות הכוללת אגם ענק לילדים, פינות מנגל במדשאות מוצלות, גלישה באומגה ישר לבריכה ושעשועי מים. בחג שבועות שלל פעילויות לכל המשפחה, בריכת דיג מקצועית, לאלו הלנים בקמפינג מחכה דיג לילי וקומזיץ, מתאים לכל המשפחה, כולל בריכה לקטנטנים אגם ענק של 40 ס"מ, וטמפרטורת מים מרעננת במיוחד עם 24 מעלות כל השנה.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


• קטיף דובדבנים בעין זיוון

הקיץ הגיע ועמו עונת קטיף הדובדבן. בוסתן בראשית בעין זיוון בצפון רמת הגולן, יפתח את שעריו לכבוד חג השבועות ביום שבת – לקטיף הדובדבן הראשון- הזן המקדים בורלא, תות שדה של קיץ ותותי עץ.
חוויית הקטיף העצמי מותאמת לתקן "התו הסגול" ומחולקת לשלושה מתחמי קטיף מופרדים, תוך פיקוח ושמירה יתרה על מרווחים והיגיינה, מתחמי חנייה נפרדים, תוך פיזור הקוטפים בין אלפי הדונמים המניבים. בסמוך לעצי הפרי, שפע של מקומות מוצלים לפיקניק, כסאות וערסלים מפוזרים בכל הבוסתן לרשות המבקרים, אלו נמצאים במרחבי הטבע הפתוח עם אוויר הרי הגולן הצלול.