חוגגים בסילבסטר? המשטרה נערכת עם עמדות רבות לבדיקת שכרות

כוחות משטרה בכל רחבי האזור יתוגברו במטרה לשמור על הסדר הציבורי. המשטרה מזמינה נהגים לבוא מיוזמתם ולהיבדק בעמדות השכרות על מנת למנוע סיכון חיים שלהם ושל משתמשי הדרך האחרים

משטרת ישראל נערכת לאירועי סוף השנה האזרחית, הסילבסטר, ויימשכו בכל סוף השבוע, בדגש על הקצאת כוחות מתוגברים למשימות אבטחה , שמירה על הסדר הציבורי וטיפול בהסדרי התנועה, למען אבטחת הציבור ושמירה על ביטחונו האישי.
בתוך כך, מחוזות משטרת-ישראל, משמר הגבול, אגף התנועה, בסיוע אלפי מתנדבים יתפרסו במקומות הומי קהל, בדגש על מקומות בילוי וכן לאורך צירי התנועה, במטרה לתת מענה מבצעי נדרש לכל תרחיש שלו השלכות על שלום הציבור, על בטחונו תוך שימור שגרה בטוחה.

עמדות רבות לבדיקת שכרות יוקמו בצירים הסמוכים למקומות הבילוי
נהגים שימו לב: עמדות רבות לבדיקת שכרות יוקמו בצירים הסמוכים למקומות הבילוי.

כאמור, פעילות הביטחון השוטף תיערך במספר מעגלים, ותכלול אכיפה ממוקדת כנגד שוהים בלתי חוקיים, מחסומים לבדיקת כלי רכב וכבודה, לצד פריסה מוגברת של מערך התנועה לאורך הצירים הבינעירוניים, על מנת לסייע למשתמשי הדרך להגיע ליעדם בבטחה ולסייע בזרימה תקינה של התנועה.
בנוסף, עמדות רבות לבדיקת שכרות יוקמו בצירים הסמוכים למקומות הבילוי במטרה לאתר נהגים שיכורים ובכך, למנוע תאונות דרכים ומשטרת ישראל קוראת לנהגים הבוחרים לשתות אלכוהול, לגלות אחריות, לא לקחת סיכון באשר לרמת האלכוהול שבגופם ולהימנע מלנהוג.
במועדים אלו, יוגברו קווי הלילה ולכן, מומלץ לעשות שימוש בתחבורה ציבורית או לחלופין, לקבוע "נהג תורן".
המשטרה מזמינה נהגים לבוא מיוזמתם ולהיבדק בעמדות השכרות על מנת למנוע סיכון חיים שלהם ושל משתמשי הדרך האחרים. משטרת ישראל קוראת לציבור לגלות ערנות, ולהזעיק בעת הצורך את כוחות המשטרה באמצעות מוקדי החירום 100 במידה ועולה חשד כנגד אדם או חפץ חשוד ולפנות למוקד המידע הארצי של מ"י – מוקד 110 בכל נושא משטרתי שאינו בגדר חירום.