חדש: מרכז רפואי עם שבעה חדרי ניתוח נפתח בעפולה

המרכז הרפואי החדש RMC שנפתח בימים אלה במתחם "פרנדלי עמק סנטר" בעפולה, מציע בשורה של ממש למי שממתינים בתורים אינסופיים לניתוחים ולטיפולים אחרים. במקום: שבעה חדרי ניתוח חדישים, טובי המומחים בשורה של תחומים, חדרי אישפוז נוחים ומרווחים ועוד

את המצב המדכא של שירותי הרפואה באזור הצפון אנחנו חווים על בשרנו. שלל כתבות, תחקירים וכותרות מספרים לציבור הרחב את מה שאנחנו שחיים כאן יודעים: שירותי הבריאות שמהם נהנים תושבי תל אביב והמרכז עולים בשורה ארוכה של תחומים על מה שמוצע לכל מי שבחר לחיות מצפון לחיפה. אם חשבתם שרק בנוגע לרפואה הציבורית אנחנו מופלים – יש לנו חדשות מעצבנות בהחלט עבורכם: גם ברפואה הפרטית סבלו עד היום תושבי צפון הארץ מקיפוח משווע. מדוע עד היום? מכיוון שהחל מעכשיו יש אור בקצה המנהרה: במרכז המסחרי 'פרנדלי עמק סנטר' בעפולה החל לפעול בימים אלה המרכז הרפואי החדש RMC  והוא מביא עימו בשורה של ממש למי שממתינים בתורים אינסופיים לניתוחים ולטיפולים אחרים. שבעה חדרי ניתוח חדישים בעלות כוללת של למעלה מ-10 מיליון שקלים; טובי המומחים בשורה של תחומים; חדרי אישפוז נוחים ומרווחים; ולא פחות חשוב: עיצוב, ריהוט, איבזור וגישה שירותית בסטנדרט גבוה.

• "מצפון לצ'ק פוסט – אין אף מוסד לרפואה פרטית במדינת ישראל"

"באופן פרדוקסאלי, תושבי עפולה, נצרת עילית, טבריה והסביבה מממנים את הביטוחים הפרטיים של תושבי תל אביב", אומר פרופ' נמרוד רוזן, יוזם הרעיון להקמת RMC ומי שמשמש כמנהל הרפואי שלו.
"מצפון לצ'ק פוסט – אין אף מוסד לרפואה פרטית במדינת ישראל ואני מדבר על אוכלוסייה של כשני מיליון בני אדם. לתל אביבים, לעומת זאת, יש חמישה מרכזים רפואיים פרטיים".

פרופ' נמרוד רוזן צילום: רוי אבן צור
פרופ' נמרוד רוזן
צילום: רוי אבן צור

תושבי הגליל והעמקים הזקוקים לניתוח דחוף ללא תור, נאלצו עד כה לנסוע שעות ארוכות למרכזים הרפואיים במרכז הארץ ולשלם במיטב כספם. "קשה להאמין, אבל עד היום לא היה בצפון (למעט חיפה) ולו חדר ניתוח פרטי אחד", אומר פרופ' רוזן, המנהל מזה כעשור את המרכז האורטופדי – שיקומי בבית חולים "העמק" בעפולה. "RMC  בא להשלים ולתמוך ב'העמק' הסמוך לו ואף להישען על שירותי החירום והלוגיסטיקה שלו", מדגיש רוזן.

• "מילת המפתח היא פרימיום"

בעלי ביטוחי הבריאות הפרטיים והמשלימים יוכלו להנות כעת משירותיו של RMC מבלי להוסיף שקל אחד. המרכז החדש מציע ביקור אצל טובי המומחים בישראל, טיפול במרפאות כאב, פה ולסת, רפואה אסתטית, רפואת ספורט ועוד. חדרי הניתוח המתקדמים הוקמו במתחם Clean Room נקי וסטרילי כמו בתעשיית ההיי-טק. הנוחות, האסתטיקה והגישה השירותית מעסיקים מאד את אנשי RMC. "מילת המפתח היא 'פרימיום'. אנחנו מתעקשים לתת לכל מטופל את הטוב ביותר", מדגיש בפנינו המנכ"ל חן פורמן, שמציג חדר אשפוז מפנק, עם מיטה מתכווננת, טלוויזיה שטוחת מסך, כורסא נוחה לבן המשפחה המלווה, מקלחת ושירותים מצוחצחים ועוד.

ניתוח לכריתת רחם שרירני באמצעות רובוט במרכז הרפואי העמק

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|