חדש בעפולה: "HUB VALLEY" – מתחם חללי עבודה בוטיקי

על רקע השדות המוריקים של העמק – אילן בן סהל יחנוך בשבוע הבא במרכז "עפולה-טק" מתחם חדש ומרשים של מרחבי עבודה שיכלול את כל השירותים הנדרשים לפרילאנסרים, עצמאים, יזמים וחברות

שוק העבודה חווה בעשור השנים האחרונות שלל שינויים ותמורות שניתן להגדירם לא פחות ממהפכה. במסגרת המהפכה הזו מקומות העבודה הפכו ניידים עבור אנשי מקצוע רבים, שחוסכים מצידם עלויות רבות באמצעות שימוש בחללי עבודה משותפים. מדובר בטרנד עולמי שמחלחל כבר שנים לשוק העבודה בישראל ועתה הוא מתפתח גם ברחבי העמק.
מתוך חשיבה זו החליט אילן בן סהל להקים במתחם "עפולה-טק" את "HUB VALLEY – אופן ספייס בעמק", מתחם חללי עבודה משותפים.
בן סהל הוא הבעלים של משרד הפרסום "YOOCOM" שמתמחה מזה שמונה שנים בפרסום בדיגיטל, בניית וקידום אתרים, קידום עסקים ברשת ועוד.
המתחם המזמין עוצב בסגנון בוטיקי וייחודי, עם שימת דגש על כל הפרטים, גדולים וקטנים כאחד.
"זיהינו את הצורך במתחם שכזה, מתוך הבנה שכל תחום השכרת חללי העבודה המשותפים רותח בישראל ובכל העולם", אומר בן סהל, "אמנם קיימים ברחבי העמק מתחמי עבודה, אבל אנחנו מציגים מודל אחר, נגיש ומגוון יותר ומאוד אטרקטיבי. במתחם אפשר יהיה להשכיר חלל כזה או אחר לשעה, יום או חודש. זה יכול להתאים לפרילאנסרים, עצמאים, קופירייטרים, גרפיקאים, אנשי דיגיטל וסושיאל מדיה ועוד. המקום יאפשר כניסה באמצעות כרטיס כניסה חכם 24/7 ובסופו של יום אנו נאפשר לבאי המתחם לחסוך סכומי כסף נכבדים".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במתחם "עמדות חמות" אותן ניתן להשכיר תמורת תשלום יומי/שבועי/חודשי, עמדות קבועות עם ארוניות לחפצים אישיים, משרדים אישיים על בסיס חודשי, וחדר ישיבות וי.אי.פי שיכול לשמש כחדר הרצאות וכיתת לימוד. לצד אלה פועל מטבחון עם שתייה קלה וחמה ללא תשלום, שרותי משרד דוגמת הדפסות וגריסה ושרותי מזכירות נוספים על פי הצרכים.
מעבר לכל אלה יכולים יהיו המשתמשים במתחם להנות מנוף טבעי וירוק של שדות עפולה והעמק שמהווה השראה בכל אחת משעות היום.
לדברי בן סהל, העבודה המשותפת יכולה לקדם את הפרילנאסרים, ליצור הפרייה הדדית, לקדם סיעורי מוחות ולייצר 'לידים' משלימים אחד לשני.
"המשתמשים חוסכים בשימוש במתחם את הצורך להתרוצץ בבתי קפה ובכך לזכות בהוצאה מוכרת. יש לנו אפשרות לספק להם חלל עבודה מתקדם ומודרני עם אינטרנט חופשי וכל מה שהם צריכים בתמחור גמיש, החל מ-70 שקלים ליום. יש גם אופציות נוספות כמובן לשימוש חודשי וכל אופציה שכזו מאוד אטרקטיבית", אומר בן סהל, "מעבר לזה בכוונתנו גם ליצוק תוכן מקצועי לאורך כל השנה עבור העובדים העצמאים כולל הרצאות, קורסים, הדרכות מרתקות והפוגות כאלה ואחרות עם קינוחים מפתים, ׳הפי האוור׳, והפתעות נוספות ומרעננות. ככל שנתקדם, בכוונתנו להוות מוקד משיכה כשבמקביל נחשוב תמיד איך לפתח את המתחם, ליצור שיתופי פעולה רבים עם מרצים, מתנ"סים, חברות, סטארטפיסטים, אנשי מקצוע וכמובן עצמאים מכל המגזרים".

המתחם ייחנך ביום רביעי הקרוב בשעה שש בערב, ביום הראשון של השנה האזרחית החדשה.
באירוע צפויים לקחת חלק אישי ציבור, סגן ראש העיר עפולה ומכובדים נוספים.