חדש בעפולה: בית חם לחיילים

חיילי גולני שנאלצו לישון על רצפת התחנה המרכזית בעפולה לאחר שההסעה שלהם לבסיס לא הגיעה, גרמה לראש העיר אבי אלקבץ להשיק את המיזם 'בית חם לחיילים' במסגרתו חיילים שיפספסו את ההסעה יתארחו בבתי משפחות או במבנה של העירייה. המחשה: דובר צה"ל

בעפולה אף חייל לא ישן על הרצפה בתחנה המרכזית. נקודה". כך כתב אבי אלקבץ בפוסט יממה לאחר שנחשף כי מספר חיילים מחטיבת גולני ישנו על ריצפת התחנה המרכזית החדשה מכיוון שההסעה ששלח הצבא לא הספיקה להם.
בעקבות המקרה והעובדה שעפולה היא צומת מרכזית ומוקד הסעות לחיילים, החליט ראש העיר אלקבץ לפזר במוקדי ההסעות ובתחנה המרכזית מדבקות עם מספרי טלפון של המוקד העירוני (106) אליו יוכלו להתקשר חיילים מכל רחבי הארץ שפספסו את ההסעה לבסיס או נתקעו בעפולה ללא אפשרות להגיע לבסיס מכל סיבה שהיא והמוקד העירוני יפנה אותם למקומות לינה מרוכזים של העירייה (אם מדובר בקבוצות גדולות) או לבתי תושבים.
בעקבות פרסום המיזם משפחות רבות פרסמו את מספרי הטלפון שלהם בתגובות וביקשו להשתתף במיזם החשוב שזכה לחשיפה בכלי תקשורת רבים ברחבי הארץ. בין היתר כתבו התושבים כי ישמחו לארח את החיילים בביתם, לדאוג להם למקלחת, ארוחה ומיטה חמה וכבר השבוע שלוש חיילים התארחו בביתן של משפחות עפולאיות.

מדבקות עם מספרי טלפון של המוקד העירוני (106) אליו יוכלו להתקשר חייל- על לוחות המודעות של תחנות האוטבוס
מדבקות עם מספרי טלפון של המוקד העירוני (106) אליו יוכלו להתקשר חייל- על לוחות המודעות של תחנות האוטבוס

ומה באשר לאותם חיילים שנאלצו לעבור את הלילה המקפיא על ריצפת התחנה? גם אותם לא שכחו בעפולה ובאמצעות סגן מפקד החטיבה המתגורר בעפולה הועברה להם ולחבריהם הזמנה לבוא ולהתארח ביום כיף מפנק בקאנטרי קלאב העירוני על חשבון העירייה וכבר בשבוע הבא יגיעו כ-500 חיילים ליום כיף אליו הוזמנו ויזכו לפינוק אמיתי תוצרת עפולה.