חדש במושב כפר יהושע: שובך לספרי קריאה

ברוח התקופה, הוקמה ספרייה חברתית שהפכה גם למקום התכנסות לצועדים.

לפני כמה שנים ערכו במושב כפר יהושע שבעמק יזרעאל, פרויקט הצבת ספסלים – בעזרת כוחות מקומיים, יצרו ספסלים והציבו אותם ברחבי הכפר לרווחת הציבור. הספסל שליד ביתה של דליה נצר, תושבת כפר יהושע, הפך להיות מקום התכנסות לצועדים הוותיקים.
נצר הגיעה לוועד המקומי בכפר עם רעיון להקים שובך ספרים – ספרייה חברתית –  מקום בו אנשי הכפר יכולים להביא ספרים, להשאיל ולהחזיר ללא עלות וכאוות נפשם. מזכיר הכפר – אמיר פורת, "נדלק" על הרעיון, השובך הוקם על ידי תושב הכפר – חנן שילה, מושבניק עם ידי זהב וחוש אמנותי, והתוצר – שובך מקסים עם רעפים, דלת נפתחת ונסגרת, מונח על אדן רכבת, לשירות כל תושב בכפר.
הוועד הוסיף ספסל נוסף וכך נוצרה לה פינת חמד בה משאילים מטף ועד זקן, ספרי קריאה וגם נהנים לעצור ולעיין בספרים במזג האויר האביבי בעמק. אמיר פורת, מזכיר הכפר אמר השבוע: "אנחנו מאוד גאים בחיי התרבות בכפר ותמיד נשמח לתמוך ולקדם כל פרוייקטים יפהפיים כגון זה".

אייל בצר, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, ברך על הפרוייקט ואמר: "השנה המועצה שלנו זכתה באות קהילה מתנדבת, בזכות יוזמות מקסימות כמו זו ועוד הרבה אחרות, שתושבינו מקדמים מתחילת המאה ועד ימינו אלה, כל הכבוד".

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

 

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|