חדש במגדל העמק: וואטסאפ לשירות התושב

עיריית מגדל העמק ממשיכה לגוון את שירותי הדיגיטל שלה לטובת התושבים והפעם משיקה שירותי עדכון בשגרה ובחירום באמצעות האפליקציה הפופולרית WhatsApp

עיריית מגדל העמק ממשיכה להתעדכן בתחום השירות לתושב באמצעות המדיות החברתיות הדיגיטליות, כאשר בימים אלו נוסף ערוץ שירות דיגיטלי חדש לתושביה, במסגרתו תעדכן העירייה את התושבים באמצעות האפליקציה הפופולרית WhatsApp.
כידוע, בשנים האחרונות הקימה מחלקת הדוברות של הרשות מערך דיגיטלי רחב הכולל אתר אינטרנט חדש ונגיש שהושק לאחרונה, אפליקציה עירונית, ניוזלטר שבועי, עמודי רשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם וערוץ יוטיוב שהעמידו את הרשות בצמרת הרשויות הדיגיטליות ובמקום הראשון בארץ במדד השקיפות בשנת 2017.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כאמור לכל אלה מתווסף בימים אלה חידוש נוסף במסגרתו מופץ מספר טלפון הבא 050-9811106 לתושבים, ובאמצעות תוכנת המסרים הפופולארית החינמית WhatsApp תעדכן הרשות את התושבים שיזינו את המספר למכשיר הסלולארי שלהם באירועי תרבות ופעילויות המתקיימות ברחבי העיר. "העירייה מפיקה לאורך השנה עשרות אירועים ומופעים אותם אנו מפרסמים בכל האמצעים העומדים לרשותנו ובכל זאת תמיד נתקלים בתושבים הטוענים שלא ידעו על אירוע כזה או אחר. מעתה יוכלו תושבי העיר ליהנות מהשירות החינמי ולהיות מעודכנים תמיד בכל האירועים מבעוד מועד" סיפר פיני כהן, מנהל האירועים של העירייה.
בנוסף, יסייע הערוץ החדש לתקשורת ישירה עם התושבים גם בעת חירום כאשר הרשות תוכל להעביר מידע ועדכונים מהימנים בתיאום עם פיקוד העורף בלחיצת כפתור ובזמן אמת לכל התושבים שעדכנו את המספר מבעוד מועד. בעירייה אמרו השבוע כי מדובר בצעד נוסף בנגישות השירות, שקיפות ושיתוף התושבים. אנו קוראים לתושבים להזין את מספר הטלפון של השירות החדש בטלפונים הניידים שלהם, להיות הראשונים להתעדכן בשגרה ובחירום.