חדש בכללית רובע יזרעאל בעפולה: בית מרקחת חדש לטובת תושבי האזור

בית המרקחת החדש, בניהולו של הרוקח באסם ח'טיב, מאפשר הקפדה על פרטיות המטופל והוא יפעל בפריסת שעות רחבה וימכרו בו תרופות מרשם, ויטמינים, תוספי מזון ותרופות ואביזרים נוספים לטובת המטופלים

בימים אלה נפתח בית מרקחת חדש של כללית במרפאת רובע יזרעאל בעפולה, שיעניק שירות למטופלי האזור. בטקס חגיגי במעמד ראש עיריית עפולה, מר יצחק מירון, מנהלת כללית מחוז צפון, מירב גוט והנהלת המחוז, צוות המרפאה ובהשתתפות אישי ציבור, נחנכה מרפאת רובע יזרעאל ובית המרקחת חדיש ומרווח.
בית המרקחת החדש, בניהולו של הרוקח באסם ח'טיב, מאפשר הקפדה על פרטיות המטופל והוא יפעל בפריסת שעות רחבה וימכרו בו תרופות מרשם, ויטמינים, תוספי מזון ותרופות ואביזרים נוספים לטובת המטופלים.
בנוסף, יינתן בבית המרקחת ייעוץ תרופתי אישי על ידי רוקח. מטופלים רבים מגיעים לבית המרקחת עם רשימה ארוכה של תרופות, ואינם יודעים כי שילוב או אי נטילת תרופות עלול גם לעורר בעיות רפואיות חדשות.
במהלך הייעוץ האישי, הרוקח בוחן את חיוניות התרופות ומסביר למטופל על התרופות ותוספי המזון שהוא נוטל, כגון: לאיזה טיפול התרופה נועדה, מתי הזמן הנכון ליטול אותה- מבחינת זמני ארוחות וסוגי מזון היכן צריך לאחסן אותה, מתן הסבר על תופעות הלוואי אפשריים, הסבר לגבי חשיבות ההתמדה בטיפול תרופתי, הדרכה לאורח חיים בריא, פעילות גופנית ועוד.
פעמים רבות רוקחים גילו כי מטופלים שילבו על דעת עצמם צמחי מרפא או תוספי תזונה בנוסף לטיפול התרופתי הקבוע והיו לכך השלכות על הטיפול הרפואי. כל מידע שניתן במהלך הייעוץ מועבר לרופא המטפל, ובמידה ויש צורך בשינוי במתן התרופות, השינוי הוא מיידי.
לדברי מירב גוט, מנהלת כללית מחוז צפון "בית המרקחת נבנה למען רווחתם של תושבי האזור. לכללית פריסת מרפאות בכל העיר, בסמוך למגורי המטופלים והיא ממשיכה לפתח שירותים תוך שאיפה למצוינות ואיכות רפואית".

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|