חדש בכללית מחוז צפון: נפתחה מרפאת ילדים במרפאת כללית רובע יזרעאל בעפולה

שירותי רפואת הילדים יינתנו על ידי צוות רופאים משולב עם מחלקות הילדים בבית חולים העמק. ד"ר רושדי, ומחה ברפואת הילדים, כאשר על הסיעוד מופקדת, מישל פרידמן. צילום: כללית

כללית ממשיכה להוביל ולהרחיב את שירותי הרפואה למען מטופליה וחנכה מרפאת ילדים במרפאת כללית רובע יזרעאל בעפולה.
שירותי רפואת הילדים יינתנו על ידי צוות רופאים משולב עם מחלקות הילדים בבית חולים העמק בראשות ד"ר רושדי שיבלי, מומחה ברפואת הילדים, בן 36, נשוי ואב ל 2 בנות.
ד"ר שיבלי מומחה ברפואת ילדים שאת ההתמחות ברפואת הילדים ביצע במרכז רפואי העמק במחלקת ילדים ב' ובשנים האחרונות עבר במרכז לבריאות הילד בעפולה. ד"ר שיבלי בעל ניסיון רב גם בתחום רפואה דחופה בילדים וממשיך לעבוד במחלקה רפואה דחופה ילדים בעמק. בנוסף לעבודתו במרפאה ילדים ובמחלקה רפואה דחופה ילדים בעמק, ד"ר שיבלי מורה קליני בפקולטה לרפואה, בר אילן, צפת".
על הסיעוד מופקדת, מישל פרידמן. מישל, בת 39, נשואה ואם ל – 3 ילדים,
מישל בוגרת בית הספר לסיעוד ע"ש שרמן במרכז רפואי העמק ובתום הסמכתה החלה לעבוד במחלקת היולדות ובהמשך עברה קורסי הדרכה קלינית והכשרה על בסיסית בסוכרת ומונתה למדריכה קלינית של סטודנטים לסיעוד.
במרפאה מתקיים שיתוף פעולה ייחודי עם מחלקת ילדים א' הנותן מענה רפואי תוך רתימת מיטב המומחים של מרכז רפואי העמק לטובת מתן שירות רפואי איכותי לילדי עפולה.

מישל פרידמן
מישל פרידמן

"השקענו מחשבה רבה בהתאמת השירות לצרכים של הילדים. שיתוף הפעולה רותם את כל היכולות הרפואיות והמקצועיות של כללית ומומחי העמק לטובת בריאות הילדים. המטופלים שלנו נהנים מכל השירותים הרפואיים במקום אחד. קבלת הטיפול ניתן קרוב לבית וחוסך ביקורים מיותרים לחדר המיון" מסבירה ד"ר גיטה סני, מנהלת מינהלת העמקים.
לדברי ד"ר אבישי להד, מנהל מחלקת ילדים א' במרכז רפואי העמק "שיתוף הפעולה הייחודי ועבודת הרופאים תקנה לצוותים היכרות טובה ומעמיקה עם המטופלים ותאפשר ייעוץ בין עמיתים. המומחים והמתמחים נחשפים לעבודה במרפאה והניסיון שהם צוברים תורם לידע ומקצועיות שלהם כרופאים. העבודה המשותפת עם העמק ימנע מיונים ואשפוזים מיותרים".
"כשרופאים מבית החולים עובדים גם בקהילה, נוצר רצף טיפולי שבו הרופא שראה אותך במרפאה בקהילה יראה אותך אחר כך גם בבית החולים, כך שזה בהחלט משפר את השירות. מחוז צפון עובד בשיתוף פעולה מלא עם מרכז רפואי העמק והרבה מומחים של העמק עובדים במרפאות בקהילה והמטופלים שלנו נהנים מרפואה איכותית ומקצועית" סיכם ד"ר דיין, מנהל כללית מחוז צפון

"המסע אליו יצאנו הפגיש אותנו עם אנשים מדהימים"

|

במרפאה ובבית: המרפאה – שתומכת בחולים במחלות קשות ומונעת סבל

|