חדשות טובות: סניף משרד הרישוי ייפתח בקרוב שוב בעפולה

על פי הערכת משרד התחבורה המשרד ייפתח כבר בשבועות הקרובים

בחודשים האחרונים פנו תושבי עפולה והעמקים לקבל את שירותי משרד הרישוי בסניפים ביקנעם, טבריה ובית שאן, לאחר שהסניף בעיר, הממוקם בקניון העמקים היה סגור לפעילות. אולם הסטטוס הזה צפוי להשתנות כבר בקרוב, עם פתיחתו של הסניף שוב. בהודעה של דובר משרד התחבורה אבנר עובדיה נכתב: "משרד התחבורה פועל לזרז את פתיחתו של סניף משרד הרישוי בעפולה. ההערכה היא כי המשרד ייפתח כבר בשבועות הקרובים".

• חשוב שיהיה סניף בעיר מרכזית כמו עפולה

אסף, תושב העיר עפולה התייחס לפתיחה המתקרבת של הסניף בעיר ואמר: "זו בשורה מצוינת ועם זאת מתבקשת. נכון שניתן לקבל היום שירותים רבים בצורה מקוונת, אבל יש אוכלוסיות רבות שמתקשות להנפיק אישורים נדרשים, בעיקר קשישים. להם מאוד חשוב שיהיה סניף בעיר מרכזית כמו עפולה, כפי שהיה עד לא מכבר".
יצוין כי כיום ניתן לבצע את רוב פעולות הרישוי כגון, הנפקה או תשלום של רישיון נהיגה ורכב, באמצעות המוקד הטלפוני של משרד התחבורה (5678*), הפועל במשך כל שעות היום והערב, או באמצעות מענה אוטומטי, הפועל 24 שעות ביממה, ללא צורך להגיע למשרדי הרישוי.
במקביל לכך, ניתן לבצע פעולות רישוי ולקבל שירותי רישוי גם באינטרנט או בכל אחת מעשרות עמדות השירות האוטומטיות ("רשיומט"), הממוקמות בסניפי הסופר פארם, בכל רחבי הארץ ובמקומות מרכזיים נוספים.

סמוך לנהלל: נשק מוסלק נמצא ברכב

|

השיטור העירוני בעפולה זוכה לשבחים

|

קטין מהאזור תמך בחמאס ולבש סמני ארגון טרור

|