חדשות טובות: החל פרויקט שדרוג כביש 65 בין עפולה לצומת התבור

הפרויקט הוא בהשקעה כוללת של כ- 28 מיליון שקלים. בימים אלה החל שלב א' בפרויקט בו תוקם גדר בטון, להפרדה בין נתיבי הנסיעה באורך כולל של כ- 6 ק"מ בין עפולה לדברת

חברת נתיבי ישראל החלה בביצוע פרויקט לשדרוג כביש 65 בין עפולה לדברת והסדרת צומת התבור-דבוריה. ההשקעה בפרויקט הינה במטרה לשפר את בטיחות משתמשי הדרך בכביש זה, לשדרג את איכות הכביש ונוחות הנסיעה.


בימים אלה החל שלב א' בפרויקט בו תוקם גדר בטון, להפרדה בין נתיבי הנסיעה באורך כולל של כ – 6 ק"מ בין עפולה לדברת, אשר יגבירו את הבטיחות בדרכים ואת השמירה על חיי הנהגים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בחברת נתיב ישראל מציינים, כי מהנדסים בכירים ומתכננים בחברה קיימו סיורים במקום לבחינת תכניות התנועה, הבטיחות והגיאומטריה (הנדסה) כמקובל בהתאם לכללי הבטיחות ותנאי הדרך ובנו תכנית יעילה ובטיחותית למשתמשי הדרך שכאמור נכנסה לביצוע.

במסגרת הפרויקט, תיסלל שכבת אספלט חדשה, תתבצע צביעה מחודשת של הכביש, יותקנו מעקות בטיחות מתקדמים ויוסדרו מערכות הניקוז לאורך התוואי.

בנוסף, מסדירה חברת נתיבי ישראל במסגרת הפרויקט את צומת התבור (דבוריה) בכביש 65, במסגרת העבודות יוצב רמזור בצומת ומבוצעים שינוים בהתאם להסדרי התנועה החדשים. הרמזור יקל על היציאה והכניסה לצומת ועל ההשתלבות בתנועה וישפר את רמת הבטיחות בצומת ובסביבתה. הפרויקט כולו בהשקעה כוללת של כ- 28 מיליון שקלים.