חגיגות האביב במגידו

אירועי "צלילי טבע" במגידו" הפכו עם השנים למסורת באביב, בתזמון קסום בין כמעט סוף פריחת הרקפות והכלניות, שיא לבלול השקדיות ותחילת הפריצה של התורמוסים הכחולים-סגולים. השנה מציעה המועצה האזורית מגידו 3 שבתות של עניין, תרבות ואמנות לקהל אוהבי הטבע והפריחה המבקר במרחבב הביוספרי בתקופת האביב. האירועים השנה נערכים תחת צל המאבק הציבורי של תושבי המועצהה האזורית מגידו הפועלים לסיכול תכניתו של ראש עריית יוקנעם עילית המעוניין לספח יישובים שלמים ומאות דונמים משטחי המועצה – לדבריהם – בכדי להרחיב את הבנייה בעירו.  הכניסה לכל המתחמים – חינם. צילום: רן פרץ

• שבת (18 למרץ) "בתים פתוחים" ביוקנעם מושבה

אירוע מסורתי הנערך לקראת הפסח ובמסגרתו מארחים אמנים ויוצרים תושבי המושבה הוותיקה את הקהל הרחב בבתיהם הפרטיים. בין המציגים השנה: אמני רקמה, סריגה, צורפות, אפיית בוטיק, מתנות לחג הפסח, ציור, קרמיקה, זכוכית, אופנה, טיפולי שיאצו קצרים, פינת חי לילדים, מופע לזכרו של אריק איינשטיין בבית העם ועוד ועוד. כ- 35 בתים פתוחים. מפה תחולק בכניסה ליישוב.

פריחת תורמוס במגידו. צילום רן פרץ
פריחת תורמוס במגידו

• 25 למרץ – "חיבורים במרחב"

אירוע הפתיחה למיזם האמנות החדש במרחב. הפנינג יצירה ואמנות סביבתית ביער הקיבוצים לכל המשפחה. כולל הופעות מוזיקה איכותית. הפעלות לילדים ותצפית נוף נפלאה על המרחב הביוספרי מאנדרטת הקיבוצים הסמוכה.

• 8 לאפריל – יריד "משלנו" בקיבוץ מגידו

אירוע מסורתי המציג לציבור את כלל פעילויות הנופש, התיירות, אמנים ותוצרת מקומית. השנה מתארח היריד בקיבוץ מגידו ובמסגרתו שלל פעילויות לכל המשפחה

איציק חולבסקי ראש המועצה האזורית מגידו: "אני מזמין את הציבור הישראלי לחגוג ולחוות את האביב ואת ההתחדשות. השנה נשים דגש על שילובים ייחודיים של ערכי טבע, סביבה ונוף עם אמנים במגוון תחומים: אמנות, מוזיקה, פיסול. כל הטוב של מגידו על מרבד מרשים של פריחה והתחדשות".

 

 

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|