חגיגה כפולה: מזרקת המוזיקה ומתחם התחנה החדש ייחנכו בחגיגות העצמאות בעפולה

בשבועות האחרונים הולכות ונשלמות בעבודות במרכז העיר. השדרה ההיסטורית תקבל חיזוק בדמות שדרה נוספת מכיכר העצמאות למתחם הרכבת

אחד היעדים המרכזיים שהציב לעצמו יצחק מירון עם כניסתו לתפקיד ראש העיר היה החייאת מרכז העיר. במסגרת זו שדרת ארלוזורוב שמשתלבת לתוך כיכר העצמאות שינתה את פניה ללא הכר, רצפת הדק, המזרקה הצבעונית ופינות הישיבה המשודרגות ושירות האינטרנט האלחוטי, הפכו כבר מזמן למרכז השוקק של העיר עפולה.

מתחם התחנה
רחבה מרהיבה במתחם התחנה

בשבועות האחרונים הולכות ונשלמות בעבודות במרכז העיר. השדרה ההיסטורית תקבל חיזוק בדמות שדרה נוספת מכיכר העצמאות למתחם הרכבת. העבודות על קטע זה הולכות ונשלמות. דקלים יעטרו גם את הקטע הזה ויראו המשכיות מהכניסה לעיר עד הרכבת.
במתחם הרכבת שייפתח ככל הנראה למבקרים ביום העצמאות הולכות ונשלמות ההכנות וכל מי שנחשף למתחם כבר מדבר על אחד ממרכזי הערים המרשימים בארץ. אל המתחם המרשים הזה מתווספת המזרקה המוזיקלית בכיכר הסמוכה לתחנת הדלק פז במרכז העיר.

בחלקו השני של מתחם התחנה בעפולה
בחלקו השני של מתחם התחנה נעשה שימור למבני רכבת העמק

בשבועות האחרונים התקיימו מספר ניסיונות הרצה של המזרקה שתכלול מופע אור קולי מדהים של מים, צבע ומוזיקה. היעד של הנהלת העיר והעומד בראשה, יצחק מירון הוא שהפרויקט הענק הזה יצא לדרך כבר ביום העצמאות בעוד כחודשיים, כשרבבות מעפולה והסביבה יחגגו 70 שנות עצמאות במרכז העיר המשודרג.

רחבת מתחם התחנה בלילה
רחבת מתחם התחנה בלילה