חגיגה "ירוקה" בעפולה: כוכבי מכבי חיפה באו לחגוג עם דודו בזק

דובר מכבי חיפה, דודו בזק, חוגג היום ביחד עם רעייתו ומאות אורחים את מסיבת בת המצווה לבתו באולמי האוורסט בבירת העמק

ברנז׳ת הכדורגל הצפונית הבכירה התכנסה היום בלילה, בקומפלקס האירועים היוקרתי אצולת העמק, בכדי לחגוג עם דודו בזק, דובר מכבי חיפה המוערך ותושב עפולה, שחגג יחד עם רעייתו שרית ובני משפחתו את הגיעה למצוות של בתו רומי.
מאות דמויות מעולם ספורט, בהם כדורגלני מכבי חיפה, מאמנים ושחקנים מכל קבוצות הכדורגל בצפון הגיעו לחגוג יחד עם משפחת בזק בחגיגה הירוקה.
האורחים הרבים הנוספים באירוע לא ויתרו על צילומי הסלפי עם ה"בועטים" הירוקים לסוכנות יענקל'ה שחר. את מירב תשומת הלב תפסו הכוכבים הירוקים אלירן עטר וגילי ורמוט.
בין המברכים והחוגגים גם נציגים ממערך האימון של נבחרת ישראל ובהם מאמן השוערים של נבחרת ישראל ניר דוידוביץ ומאמן הכושר של נבחרת ישראל ערן שדו וכן שחקני עבר של הקבוצה דוגמת אלון חרזי.
לצד הספורטאים לא נפקד גם מקומם של חבריו הבכירים של בזק ובהם רועי יעקב, עוזרו הבכיר של יו״ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, אופיר כץ, ראש המטה של המשרד לביטחון פנים שנחשב למקורב מאוד לשר גלעד ארדן, ששי יעקב, נשיא הפועל עפולה ומקורבו של שר הביטחון איווט ליברמן ועוד.
בשנים האחרונות, בהן הוא משמש בתפקיד הבכיר כדובר מכבי חיפה, זוכה בזק להערכה רבה על מערך הדוברות שהוא מוביל שמהווה מודל לחיקוי. מערכת ״עמקניוז״ מאחלת מזל טוב מכל הלב למשפחה.

תמונות מחגיגת בת המצווה של רומי בזק בתו של דובר מכבי חיפה דודו בזק: