"חגיגה בעיר": מתכננים פיקניק בחג העצמאות?

תכירו את "חגיגה בעיר", חנות חדשה שנפתחה לאחרונה בעפולה המתמחה בציוד לעריכת אירועים ושמחות.

ערב יום העצמאות יחול השנה ביום רביעי (18.4) ולמחרת יצאו המוני אנשים לפיקניק ברחבי העמק אם לטבע או לפארקים, לחניונים ביערות ובמצפורים הרבים, ולכל מקום שניתן לפתוח בו מנגל, כיסאות פיקניק ולהתחיל לעשות על האש.
ועל כן כחלק מהצטיידות לקראת הפיקניק: הבשר, הסלטים והפיתות האביזרים למנגל, רבים ממהרים להצטייד בנוסף בכלים חד פעמיים, שכן בשנים האחרונות גבר מאוד השימוש בציוד חד פעמי בשל מחירו הזול, אחסונו אינו תופס מקום רב, משקלו מועט, אין חשש משבר כמו בכלי חרסינה, קרמיקה וזכוכית, ובעיקר בשל הקלות בשימושו: עריכה קלה ומהירה, ופינוי מהיר לפח בסיום.
סיבה נוספת לשימוש שהולך ומתרחב לשמחות ולאירועים גדולים, הכלים החג הפעמיים הפכו איכותיים ומסוגננים יותר, והמגוון המוצע מכסה מוצרי זכוכית ומתכת רחב יותר.
חנות חגיגה בעיר בעפולה

"בחגיגה בעיר"- מגוון רב של ציוד חד פעמי וממתקים לשדרוג אירועים ושמחות

לאחרונה נפתחה בבירת העמק חנות חדשה, גדולה ומרשימה בשם "חגיגה בעיר", המתמחה בציוד חד פעמי לאירועים ושמחות וממתקים, והוא ממוקמת במתחם נשק הצפון ברחוב קהילת ציון.
בחנות ניתן למצוא מגוון רחב של ציוד, החל מבלונים שונים וקישוטים ועיטורים לימי הולדת, ממתקים להגשה בשמחות, ציוד חד פעמי בשלל צבעים למגוון רחב של עריכה, תבניות לאפיית עוגה בצורות שונות, מגשי אלומיניום שונים היכולים לשמש בפיקניקים ומהלך צליית הבשר על האש, ומארזי מתנות מתוקות ועוד.

מגוון רב של צלחות חד פעמיות איכותיות
צלחות חד פעמיות איכותיות בשלל צבעים

על החנות סיפר חזי מליחי מבעלי המקום: "הקונספט שעומד מאחורי החנות "חגיגה בעיר" הוא הקמת מעין חנות כלבו המרכזת את כל מגוון הציוד החד הפעמי האיכותי לעריכת אירועים ושמחות מוצלחות, וכל מה שמסביב, קישוטים, בלונים, ציוד אפייה לעוגות יום הולדת, ממתקים ושוקלדים צבעי מאכל טבעיים מיוחדים, ועוד הרבה מאוד פרטים מגוונים במחירים שווים לכל כיס. אנחנו מזמינים את תושבי עפולה לבוא ולהתרשם וליהנות מהמבחר הענק העומד לרשותם שישדרג להם כל אירוע או פיקניק ויקל על עבודת העריכה וההגשה והפינוי ןהעיקר זול!."

שולחן ערוך
שולחן קבלת פנים מקסים ומצודד ערוך על טהרת הציוד החד פעמי

• הטיפים של חזי מליחי לקראת הפיקניק של יום העצמאות:

מומלץ להכין רשימה מסודרת שתמנע ממכם מפח נפש לאחר שמצאתם את המקום המושלם ואז יתגלה ששכחתם פריט כזה או אחר סתם לדוגמא צלחות  או כלי הגשה או אפילו בשר. לא נעים!

רשימה לדוגמא לפיקניק מוצלח- מומלץ לעשות לה העתק והדבק(ציוד חד פעמי):
מפות שולחן, צלחות, כלי הגשה, סכו”ם וכוסות חד פעמיות לשתייה קלה וחמה,
קערות הגשה ומגשי הגשה, מפיות(אל תחסכו- הן שימושיות), תבניות אלומיניום או נייר,
סיר חד פעמי, רדיד אלומיניום, שקיות אשפה, מגבונים לחים ונייר סופג, צלחות הגשה חד פעמיות שאינן מתקפלות.
עוד אפשר לשם אווירת החג לערוך את שולחן פיקניק בעיצוב ליום העצמאות: ניתן למצוא ב"חגיגה בעיר", מפה וכלים חד פעמיים בשילוב צבעים של כחול-לבן, אפשר להוסיף ולשלוחן לקשט אותו בשרשראות דגלי ישראל, או לנעוץ במנות קיסמים קטנים עם דגלי ישראל

 

חג עצמאות שמח!

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|