חברי האופוזיציה בעפולה: "מצב חזות העיר בכי רע"

שבעה חברים באופוזיציה של מועצת העיר בעפולה מבקשים מאלקבץ לקיים ישיבה שלא מן המניין בנושא התברואה וחזות העיר. בעירייה אומרים: "השעמום בספסלי האופוזיציה גרם לחבריה להוציא את דיבת העיר. אנו נמשיך לנקות- האופוזיציה תמשיך ללכלך ולהשתעמם"

חברי האופוזיציה במועצת עיר עפולה, שבעה במספר, פנו היום במכתב לראש העיר אבי אלקבץ, במטרה לקיים ישיבת מועצה שלא מן המניין –בשל חזות העיר שלטענתם נראית רע ומצבה התברואתי הירוד, לדבריהם.
בהודעה רשמית של חברי האופוזיציה נכתב: "נוכח ההזנחה הקשה של העיר, עקב אי פינוי אשפה וגזם, הגורם לליקויי תברואה בעיר, פנו חברי האופוזיציה לראש העיר אלקבץ ודרשו, במסגרת הזכות העומדת לרשותם, את כינוסה של מועצת העיר לישיבה שלא מן המניין".
בהצעה לישיבה שלא מן המניין נכתב כי העיר גדושה באשפה – לדברי חברי האופוזיציה כתוצאה מאי פינויה וכן ממכת זבובים. "למרות כל אלו, הוקטן התקציב אגף שפ"ע ביותר ממיליון שקלים", כתבו חברי המועצה והוסיפו כי מקורות המימון לטובת שיפור חזות העיר והתברואה יכולים להגיע מביטול אחת מלשכות סגני העיר והעברת התקציב שיתפנה לטובת תקציב אגף שפ"ע.

רחובבעפולה
שדירת ארלוזורוב בעפולה

מתנועת תנופה לעפולה נמסר: "שנה לכהונת אלקבץ ומצב תחזוקת העיר, ההזנחה הקשה כמעט בכל פינה, הפגיעה הקשה בחזות העיר, התייבשות הגינות הציבוריות. לכן רואה האופוזיציה כחובה לציבור, לדרוש מאלקבץ להעביר חזרה תקציבים למינהל התפעול כדי להוציא את העיר מהבוץ.
הסיבה העיקרית למצב הקשה שנוצר, הוא העברת תקציבים מאגף התפעול, מהשירות לתושבים, לטובת הוצאות שכר מפליגות לבכירי העירייה, מינוי מקורבים לתפקידים מיותרים ורכישת רכבי פאר וג'יפים לבכירים מחד, ומאידך, פגיעה בשעות הנוספות של עובדי העירייה הזוטרים ובתנאי עבודתם.
מעיריית עפולה נמסר בתגובה: "צר לנו כי חברי האופוזיציה מנסים להשחיר את פני העיר ממש כמו המרגלים שניסו להשחיר את פני הארץ. אנו מניחים כי השעמום בספסלי האופוזיציה גרם להם להוציא דיבת העיר עפולה. אגף השפ״ע של העירייה פועל במרץ רב על מנת לשמור על עפולה נקייה ולפני כעשרה ימים בלבד אף מונה מנהל חדש ונמרץ לאגף. אנו נמשיך לנקות- האופוזיציה תמשיך ללכלך ולהשתעמם".

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|