"חבל שהמעשה הנפשע הזה קרה בכפר שלנו"

במועצה האזורית עמק יזרעאל גינו היום בחריפות את אירועי ריסוס כתובות הנאצה וניקוב הצמיגים בכפר מנשיה זבדה. בצר: "קוראים למשטרת ישראל לתפוס את הפורעים האחראים"

לפנות בוקר התרחש אירוע כאוב במנשיה זבדה, בו נוקבו צמיגים של עשרות רכבים ורוססו כתובות נאצה על כמה מבנים ביישוב.
המועצה האזורית עמק יזרעאל התייחסו מיד האירוע למקרה וציינו שהם מגנים בכל תוקף את שאירע.
אנשי המועצה וכוחות הביטחון נמצאים ביישוב משעות הבוקר המוקדמות, מלווים את האירוע ותומכים בתושבים, ככל שנדרש.
אייל בצר, ראש המועצה: "אנו מחבקים ומחזקים את תושבי מנשייה זבדה היקרים וקוראים למשטרת ישראל לתפוס את הפורעים האחראים למעשה נפשע זה ולמצות עימם את הדין. לא נגלה כל סובלנות כלפי מקרי גזענות וטרור במועצה שלנו .זו לא רוח העמק. זו אינה דרכנו!״.
משעות הבוקר מגיעים מאות תושבים להפגנת סולידריות עם אנשי הכפר, לתמוך בהם ולחזק את ידיהם. בשעה 15:00 מתוכננות להגיע משלחות רבות נוספות מיישובי העמק להרעיף אהבה ולהביע תמיכה בתושבים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בבית הספר 'אל- רואאה' ביישוב נערך שיח פתוח עם התלמידים, בליווי מקצועי של אגף החינוך במועצה ומנהל בית הספר פריד גריפאת. במפגש הם שוחחו על הנושא והעלו סוגיות שונות המטרידות את התלמידים בהקשר האירוע.
בבית הספר היסודי 'מרחבים' בכפר יהושע הוחלט לקיים פעילות בנושא, במהלך יום הלימודים. נציגות מועצת התלמידים של בית הספר 'עמקים תבור' ומנהל בית הספר, דודו גורן, הגיעו להביע הזדהות עם התושבים ועם תלמידי בית הספר 'אל רואאה' ביישוב.
תושבי מנשייה תלו את דגלי ישראל ודגלי המועצה בתגובה למעשה הנפשע. שייח הכפר, מר עלי סעאידה, אמר: "הכפר שלנו הוא כפר שקט, כפר של שלום, אנחנו חיים יחד וביחסי שכנות מצוינים עם כל שכנינו היהודים ביישובי המועצה. חבל שהמעשה הנפשע הזה קרה בכפר שלנו."

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|

כתב אישום יוגש בגין רצח בת 48 מעפולה

|