זעזוע בהנהלת המוא"ז גלבוע: נשללו סמכויותיו של הסגן דודי בונפיל שיסיים את תפקידו

"למרות אין ספור הזדמנויות והתראות, לא עמד דודי בונפיל במשימות שהתפקיד דרש ממנו״, אומר ראש המועצה עובד נור. עו״ד אלי מלול, בא כוחו של בונפיל: ״ההחלטה הזו בלתי חוקית בעליל. נדהמנו מהצורה והאופן בה היא התקבלה. קולנו יישמע בקרוב ביתר שאת". צילום: באדיבות אתר מוא"ז הגלבוע

דודי בונפיל, סגן ראש המועצה האזורית גלבוע בחמש השנים האחרונות יסיים את תפקידו, כך אישרו היום במועצה בהודעה רשמית.
הסמכויות שהואצלו לבונפיל, בתחילת כהונת עובד נור, יוחזרו מידית לראש מוא"ז הגלבוע, וזאת בהמשך להחלטה שקיבל נור.
ההחלטה לבצע את הזעזוע בשדרת הניהול של המועצה התקבלה לאחר מחלוקות רבות ועמוקות שהתגלעו בין נור לבונפיל – במרוצת החודשים האחרונים. ״זה היה באוויר כבר כמה וכמה חודשים טובים״, אמר דמות בכירה בגלבוע היום: "מזה זמן רב שהם לא משדרים על אותו גל וזה בלשון המעטה. הסיפור לא נגמר בהחלטה הזו".
בעקבות ההחלטה לסיים את תפקידו בונפיל יחדל לשמש כסגן ראש המועצה וכממלא מקום, ויידרש להחזיר את הרכב שניתן לו מהמועצה. במוא״ז גלבוע הוסיפו כי בישיבת מליאת המועצה הקרובה, תגובה ההחלטה ע"י החלטת חברי המליאה.
עובד נור, ראש המועצה התייחס להחלטה ואמר: "לצערי הרב, סגן ראש המועצה אינו מצליח ליישם את תפישת החזון, המטרות, היעדים, והדוגמה אישית הנדרשת מסגן ראש מועצה. למרות אין ספור הזדמנויות והתראות, לא עמד דודי בונפיל במשימות שהתפקיד דרש ממנו, והדבר פוגע קודם כל בתושבי הגלבוע. כמנהיגות ציבורית אחראית, אנו מחויבים לבסס תשתית של התנהלות בריאה, ולאפשר בכך את רווחת התושבים".
להערכת מקורבים במועצה, יעשה מאמץ למינוי מחליף ראוי לבונפיל, עוד בתחילת השנה הקרובה.

עו"ד אלי מלול
עו"ד אלי מלול

עוד אלי מלול שמייצג את דודי בונפיל התייחס להחלטה ואמר: "נדהמנו מצורת ואופן קבלת ההחלטה. ההחלטה הזו היא בלתי חוקית בעליל. לגבי יתר הדברים, בימים הקרובים יישמע קולנו ביתר שאת. מעבר לכך אין לנו מה להגיב".
יש לציין כי בונפיל הוא הסגן השני של נור שמסיים את תפקידו, לאחר שלפני כחצי שנה הישאם זועבי סיים את תפקידו במועצה וגם ממנו נשללו סמכויותיו.

 

 

 

 

 

קרדיט: <a href="https://www.freepik.com/vectors/banner">Banner vector created by starline – www.freepik.com</a>