זוכרים את נתנאל קהלני ז"ל

במושב אליקים נחנך גן שעשועים על שם נתנאל קהלני ז"ל – שנרצח בפיגוע דריסה מתועב

גן שעשועים לזכרו של נתנאל קהלני ז"ל, שנרצח בפיגוע דריסה נפשע לפני כשלוש שנים בצפון השומרון נחנך בשבוע שעבר במושב אליקים שבמגידו.
נתנאל היה ילד טוב ונעים הליכות, נער מקסים ומוכשר, ערכי ונבון שיצר קשרים נהדרים בבני עקיבא, במושב ובצבא, חייל משקיע ומצטיין, אח נפלא ובן נהדר.
הטקס נערך בפורום מצומצם ועל פי הנחיות הקורונה, בהשתתפות משפחת קהלני, ראש המועצה איציק חולבסקי, מנכ"ל המועצה אברהם אזולאי, בעלי תפקידים  מהמועצה, נציגי ועד והנהלת המושב, תושבים וחבריו של נתנאל מהצבא.
הגן חדשני, מוצלל ומונגש והוא מומן מכספי משרד נגב- גליל, החטיבה להתיישבות ותקציב הפיתוח שהעבירה המועצה למושב אליקים. היקף הפרויקט כ 700 אלף ש"ח.
נתנאל כהן, נציג המושב: "מהות הגן שמחה ומשחק. אנו חווים פה שמחה וצחוק ילדים מהול בגעגועים לנתנאל. זה תואם את אהבתנו אליו. איש, אדם מלא שמחה. אנו ממשיכים בזכרון שמו ומהות חיינו בדרך של שמחה וחיים".
איציק חולבסקי, ראש המועצה: "אני שמח ונרגש לחנוך את גן המשחקים על שם נתנאל קהלני ז"ל. אין ראוי ומכובד מאשר לקרוא על שמו את גן השעשועים שיהיה מוקד קהילתי במושב  אליקים. אני מודה לכל השותפים לרעיון, להובלה ולביצוע"