זה לא כל כך נעים לראות סניף סגור: אלקבץ בפניה לפתיחת סניף הדואר בעפולה עילית

במכתבו כתב אבי אלקבץ למנכל הדואר הנכנס דוד לרון כי לאחרונה נסגר הסניף של הדואר בעפולה שמשרת למעלה מעשרת אלפים תושבים לצד מאות משפחות חדשות המגיעות לעפולה מדי חודש.

ראש העיר אבי אלקבץ פנה למנכ"ל רשות הדואר דוד לרון, שנכנס בחודשים האחרונים לתפקיד המנכ"ל בבקשה לפתוח את סניף הדואר בעפולה עילית שנסגר לאחרונה.
כזכור, בעבר נועד אלקבץ עם המנכ"ל היוצא דני גולדשטיין בנוגע לצמיחתה של העיר עפולה ופריסת סניפי הדואר בעיר ואף התקיימה חלופת מכתבים בנושא אי סגירת סניפים.
במכתב שנשלח בימים האחרונים כתב אלקבץ למנכ"ל החדש ובו ציין: "כי עפולה הינה העיר הצומחת ביותר בצפון הארץ ומאופיינת באוכלוסייה מגוונת בעיקר בשכונות הוותיקות עפולה עילית וגבעת המורה. על אף הצורך החיוני בתוספת סניפים ושירותים, כפי שעלה גם במכתבים ובסיורים המקצועיים עם קודמך, בימים האחרונים נסגר סניף הדואר ברח' קפלן בעפולה עילית, סניף המשרת כ-10,000 תושבים המתגוררים בשכונה הוותיקה והמרוחקת גיאוגרפית ממרכז העיר, אשר משתרעת על שטח עצום של כ-30,000 דונם. הסגירה פגעה משמעותית בשירות הניתן לתושבי השכונה, אשר נדרשים כעת להגיע לאזורים מרוחקים יותר בעיר. רוב שעות הפעילות של הסניפים הינן בשעות העומס, דבר המאריך עוד יותר את זמן ההגעה לסניפים המרוחקים מהשכונה" כתב אלקבץ והוסיף: "לאור האמור, אבקש את התערבותך בפתיחה מחודשת ומידית של סניף הדואר בשכונה". בלשכתו של מנכ"ל דואר ישראל אישרו את קבלת המכתב ואמרו שהנושא בטיפול.