ויש כבוד: תנ"צ עוזי לוי מונה לסגן מפקד מג"ב

אחד משלנו: השר ארדן אישר מינוי קציני משטרה בכירים ובינהם את תנ"צ עוזי לוי מעפולה לתפקיד סגן מפקד משמר הגבול. "עוזי הוא אחד הלוחמים האמיצים והגיבורים של מדינת ישראל. המינוי הזה ראוי ביותר", אומרים חבריו

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן אישר ביום חמישי שעבר את המלצות מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, למנות קציני משטרה בכירים למספר תפקידים בכירים. במסגרת המינויים והשינויים, מונה תת ניצב עוזי לוי לתפקיד הבכיר של סגן מפקד משמר הגבול.
תנ"צ לוי, תושב עפולה, נשוי ואב לשני ילדים. הוא נולד וגדל בחבל התענכים, בן לשרה וצבי לוי ז"ל, הורים חקלאים. במהלך השנים ושירותו במג"ב הוא לקח חלק בעשרות מבצעים חסויים שעדיין אסורים בפרסום. לפני כשש שנים מונה תנ"צ לוי למפקד מג"ב צפון. בפברואר 2012 הועלה לדרגת תת-ניצב ומונה למפקד מג"ב איו"ש. הוא בעל תואר במנהל עסקים.

• מביא גאווה לעמק

במושב פרזון בו גדל והתחנך היו השבוע גאים מאוד בתנ"צ לוי. אחיו דרור סיפר: "המינוי לא מפתיע אותנו מכיוון שעוזי הצליח בכל תפקיד שביצע בעבר ולנו היה ברור שהוא יתקדם בשרשרת הפיקוד. המשפחה המורחבת שלנו שכוללת 11 אחים גאה בו וכך גם כל תושבי עפולה, חבל תענך, הגלבוע והעמק.
עוזי ידע להתחבר ולהוביל, עם המון כריזמה, מנהיגות וכישורים רבים. הוא סוחף אחריו את הפקודים שלו ולכן היחידות עליהן פיקד זכו להצלחות כבירות ומרשימות. בשבילנו תמיד הוא יהיה האח האהוב והמוערך".

• "עוזי ידוע במקצועיות, קפדנות ובנחישות שלו ולצד זה פועל בצניעות וענווה רבה"

לסנ"צ שלומי יוסף, אף הוא תושב עפולה, כיום מפקד גדוד הטירונים במג"ב הכרות רבת שנים עם תנ"צ לוי, "עוזי אחד הלוחמים האמיצים והגיבורים של מדינת ישראל", אומר סנ"צ יוסף, הוא ביצע המון פעולות והציל חיים של רבים במבצעים שהשתיקה יפה להם. עוזי ידוע במקצועיות, קפדנות ובנחישות שלו ולצד זה פועל בצניעות וענווה רבה. הוא שם את השוטר במרכז. המינוי הזה ראוי ואני סמוך ובטוח שעוזי יבצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר".

לשורת המברכים הצטרף גם מוטי כהן מהיישוב הקהילתי גן נר, שהיה גאה אף הוא במינוי, "ההחלטה למנות את עוזי לוי לתפקיד הבכיר של סגן מפקד מגב היא ראויה ובמקומה", אמר כהן, "עוזי עבורי הוא הרבה מעבר לחבר, הוא אישיות, איש יקר, מלח הארץ, שתרם ותורם תרומה מכרעת לביטחון תושבי מדינת ישראל. אין לי ספק שגם בתפקידו החדש הוא יבצע את המוטל עליו בצורה הטובה ביותר, כפי שעשה לאורך כל הקריירה המרשימה שלו, עטורת ההישגים", סיכם כהן.

מאבק הרשויות נגד הקמת שדה התעופה בעמק יזרעאל מתחדש במלוא העוצמה

|

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|