ויצו ניר העמק: נפתחה שנת הפעילות בכיתת המשטרה

מיד עם תום חגי תשרי, החלה בכפר הנוער ויצו ניר העמק פעילותה של כיתת לימודי המשטרה. 32 חניכים צעירים, תלמידי שכבת י', יצאו לדרך מלווים בצוות חינוכי איכותי, זמין ומקצועי, כשבמהלך חודשי הקיץ הם עברו גיבוש לאורך שלושה ימים. הגיבוש כלל משימות אתגריות ומסע.
השנה נפתחה באירוע מרתק וייחודי עבור התלמידים בכיתה – ובו לקחו חלק יוצאי יחידות מיוחדות בכוחות הביטחון. הפעילות נערכה בעפולה וכללה משימות אומץ שניתנו למשתתפים – מתוך מטרה להגביר את תחושת הביטחון העצמי והיצירתיות.
אחת המשימות המעניינות הייתה איפור של מספר תלמידים על ידי מאפרת מקצועית. "במסגרת הפעילות איפרנו תלמיד והלבשנו אותו בבגדים נשיים", סיפר מפקד המסלול יקי קובי, "החברים לכיתה לא זיהו את התלמיד שהתאפר ונטמע בתוואי השטח, בעזרת שינוי תווי פניו. במקביל התלמידים גם נחשפו לסיפורו המרתק של בוגר יחידת דובדבן שהגיע מרקע פנימייתי. הסיפור האישי הוכיח לתלמידים שגם השמיים הם לא גבול עבורם- כל עוד יש תוכנית פעולה, דרך, חזון ומטרה".

כיתת לימודי משטרה. צילום: ניר העמק
כיתת לימודי משטרה

בכפר מציינים כי לצד הפעילות בכיתת המשטרה התלמידים זוכים לאורך השנים להישגים לימודים מרשימים – כולל 93 אחוזי זכאות לבגרות ו-100 אחוזי גיוס לצה"ל ולשח"מ. "התוכנית שמה במוקד את הרצון שלנו להוציא תלמידים בוגרים שיהיו אזרחים טובים, עם ערכים, עם מוטיבים ציוניים ופטריוטיות וכך אנו פועלים. אנו בונים להם ציר מנטלי ומפתחים בקרבם של החניכים את הפן המנהיגותי. הכל נעשה בשיתוף פעולה מלא של הצוות המקצועי והחינוכי שלנו שכולל את אם בית – נורית פופלוביץ, המדריכה מיכל בורדו והמחנכת טלי קרן. "במקביל אנו זוכים לשיתוף פעולה מצד הגורמים הרלוונטיים במשטרת ישראל", סיכם קובי.

בשישי: יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

מנהלי אגפי חינוך התרשמו מהצלחת התכנית "עיר מדברת שפות" בנוף הגליל

|