ויצו ניר העמק: מחווה מרגשת של התלמידים – עבור צוותי מחלקת הקורונה ב"העמק"

לא סוד הוא שבכפר הנוער ויצו ניר העמק מוצאים חשיבות רבה לא רק להישגים לימודיים, אלא גם לערכים חברתיים דוגמת ערבות הדדית וחיבור לקהילה. מתוקף תפיסה זו עורכים לאורך כל השנה בכפר שלל פעילויות עבור הקהילה הסובבת אותם. גם בתקופת הקורונה המאתגרת משתדלים בכפר להמשיך ולהטמיע ערכים חשובים אלה.
השבוע היו אלה חניכי הפנימייה בכפר שהובילו מחווה מרגשת עבור הצוותים הרפואיים העובדים במרכז הרפואי העמק בעפולה.

רונן ונתיב, נציגי ויצו ניר העמק יחד עם צוות מחלקת הקורונה בהעמק
רונן ונתיב, נציגי ויצו ניר העמק יחד עם צוות מחלקת הקורונה בהעמק

רונן וטורי, מלווה מועצת התלמידים סיפר: "נתיב אריאלי, קב"ט הכפר שוחח עימי ויחד חשבנו איך לקדם פעילות הערכה עבור הצוותים הרפואיים המסורים במחלקות הקורונה בבית החולים העמק – שעובדים בצורה אינטנסיבית לאורך כל השנה האחרונה 24/7. מכאן רתמנו וגייסנו מיד את חניכי הפנימיה שלנו. תחילה החניכים כתבו שלל מילות הערכה והוקרה לצוותים על שלט גדול ומאיר עיניים. יחד עם השלט אספנו דבש וגבינות טריות שיוצרו אצלנו בכפר. אני ונתיב, מסרנו את השלט והשי לצוות במחלקה ולשמחתנו המחווה ריגשה אותם מאוד וגם אנחנו התרגשנו מאוד מתגובותיהם האוהדות. הרופאים והאחיות מסרו המון מילות תודה ואני סבור שהמטרה שלנו בפעילות זו הושגה בצורה המיטבית. כולי תקווה שנוכל לארח את הצוותים הרפואיים אצלנו לביקור בכפר כבר בהקדם, אחרי שנתגבר על הנגיף", סיכם וטורי.
מנכ"לית הכפר אסתי כהן ברכה על המחווה והדגישה את החשיבות בעזרה ונתינה עבור הקהילה. בכפר ציינו כי במהלך המפגש דובר גם על המשך שיתוף פעולה במהלך "יום המעשים הטובים".