מנהל/ת? אם כבר יום גיבוש אז רק ב-וילה מהסרטים

מנהלים טובים תמיד יודעים לזהות את הרגע בו עובדיהם מגלים סממנים של שחיקה, וזה הזמן להוציא את העובדים ליום גיבוש שמטרתו לנקות את הראש , וליצור ליצור יחסים טובים בתוך הצוות. סביבה מתאימה ליום כיף כזה היא וילה עם בריכה, מתחמי משחקים ובר ופינות ישיבה אל מול נוף משרה שלווה ורוגע.

בעלי עסקים רבים, וכן ראשי צוות בחברות גדולות עשויים לשים לב שלאחר עבודה מאומצת וחסרת כל מעוף או רגעי כיף – הצוות מתחיל להראות סממנים של שחיקה, מה שעשוי להביא לירידה בתפוקה של החברה ופגיעה ברווחים הכלליים. מנהלים בעלי ראייה לרחוק תמיד יודעים לזהות את הרגע הזה ולארגן אירוע כלשהו שיאפשר אתנחתא מהעבודה, יוסיף לקשרי החברות הקיימים בצוות ויאפשר להשיג את המטרות של החברה בצורה טובה ומהירה יותר בהקדם.
אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור יחסים טובים בתוך הצוות, בין אם מדובר במספר מצומצם של אנשים או במחלקה גדולה – זה יום כיף.

ניתן לבלות מספר שעות ליד הבריכה, לעשות ברביקיו, להעביר מספר פעילויות גיבוש מהנות
ניתן לבלות מספר שעות ליד הבריכה, לעשות ברביקיו, להעביר פעילויות גיבוש מהנות לצוות

אתר בא לי וילה מציג רשימת וילות ליום גיבוש לעובדים ברמה גבוהה!

• מה זה יום גיבוש במסגרת וילה?

רבים מאיתנו רגילים לשמוע על וילות בהקשר של פנאי ובילוי משפחתי – איך זה מתחבר עם יום כיף עם החברה? באופן פשוט, ונקודות הדימיון לבילוי משפחתי דווקא תורמות ליעילות של יום הגיבוש. במסגרת בילוי בוילה ניתן לבלות מספר שעות ליד הבריכה, לעשות ברביקיו, להעביר מספר פעילויות מהנות שיאפשרו להכיר אלו את אלו בצורה טובה ומעמיקה יותר, ובסופו של דבר, מעניקה את האפשרות לראות את השותפים לעשייה במסגרת שונה מהרגיל, לפתוח את הלב ואת הראש, ולהגיע גם לפתרונות מקוריים ואיכותיים במיוחד שיועילו לחברה.

• הסיבות הנוספות לעשות יום גיבוש במסגרת וילה

השכרת וילה זהו אחד הפתרונות החדשניים והמשתלמים ביותר עבור אנשים מכל קצוות הסטטוס הכלכלי. למעשה, האוניברסליות של הוילות היא שהפכה אותן לפתרון המתאים לכל צורך לאגד מספר אנשים במקום אחד בתנאי שהייה נעימים ומפנקים. המחירים הנגישים יחסית הם הסיבה הנוספת לכך שבילוי בוילה עם הצוות שלכם זוהי הדרך הטובה ביותר ליצור זיכרונות משותפים, לדון על נושאים קריטיים ועקרוניים של העבודה בסביבה פחות פורמלית, יותר משחררת ובשורה התחתונה – גם הרבה יותר יעילה.

לא רק בריכה, מתחמי משחקים אל מול נוף מקסים מוסיפים לרוגע ולשלווה
לא רק בריכה, מתחמי משחקים אל מול נוף מקסים מוסיפים לרוגע ולשלווה

לכן תמיד מומלץ לחשוב על פעילויות מעניינות במסגרת הוילה, שמצד אחד יאפשרו לאנשים להשתחרר ולנוח בצורה האמיתית ביותר, אך מצד שני גם לספק חומר למחשבה עבור כל המשתתפים והשותפים לעשייה.
האפשרות לעשות ברביקיו במקום ולהביא את המשקאות השונים ולאחסנם במטבח המאובזר מאפשרים לצמצם בהוצאות הקייטרינג וכו'.

• הזמנת דיל הוילה המשתלם ביותר

כאשר בוחרים את הוילה עבור יום גיבוש, חשוב מאוד לקחת בחשבון את מספר חדרי השינה (במידה ואתם מעוניינים להישאר לישון). לרוב, יש לשים לב לגודל של החצר, של הבריכה ושל גורמי אטרקציות חשובים ביותר. ההרכב של פנים הוילה חשוב יותר אם התכנון הוא להישאר במקום גם בערב ולהישאר ללון. על מנת למצוא את הוילות שמתאימות בצורה הטובה ביותר לאירועי חברה, אירועים מקצועיים, אירועי גיבוש שונים, מומלץ לפנות לאתר בא לי וילה – המאגד במקום אחד את כל הוילות הטובות ביותר, תוך חלוקה נוחה ופשוטה לסוגי וילות המתאימות לנסיבות שונות ומגוונות. האתר יאפשר לכם לסגור את הדיל המשתלם ביותר עבור הצוות שלכם בלחיצת עכבר אחת.

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|