ווליום גבוה: השמיעו מוזיקה מחרישת אוזניים ועוכבו לחקירה

שני תושבים מנצרת עלית שהטרידו את השכנים במוזיקה בעוצמות גבוהות, עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה המקומית. הרמקולים הוצאו מדירותיהם ונלקחו על ידי השוטרים

לפני מספר ימים התקבלו מספר תלונות על מוזיקה מחרישת אוזניים ברחוב גלעד בנצרת עלית. צוות של השיטור העירוני הגיע למקום, איתר את מקור המוזיקה והורה לבעלת הדירה צעירה בשנות ה-20 להפסיק את הרעש שמטריד את השכנים. הצעירה הפסיקה את המוזיקה ומיד עם עזיבת השוטרים את המקום הפעילה אותה שוב בעוצמת קול גבוהה ששוב הטרידה את מנוחת השכנים והם הזעיקו את השוטרים פעם נוספת. בעקבות זאת, בעלת הדירה עוכבה לחקירה בתחנת המשטרה, והרמקולים שהיו בדירה נלקחו.
גם בסוף השבוע הקודם התקבלו מספר תלונות במוקד העיריה ומוקד 100 של משטרת ישראל על מוזיקה מחרישת אוזניים הבוקעת מאחת הדירות ברחוב תירוש בנצרת עלית. גם במקרה זה השיטור העירוני הגיעו למקום, איתרו את הדירה והורו לבעלים להפסיק את הרעש.
לאחר מספר דקות הוזעקו השוטרים שוב לאותו רחוב והופתעו לגלות כי המוזיקה בוקעת מאותה דירה בה ביקרו קודם לכן. בעל הדירה, בן 32 עוכב לחקירה והרמקולים, המגבר והמחשב שהיו בדירה נתפסו ונלקחו לתחנת משטרת נצרת עלית.

כחלק משיפור השירות לאזרח הוחלט על מתן דגש באכיפת עבירות הפוגעות באיכות החיים של התושבים וביניהם הקמת רעש בדגש על חודשי הקיץ.
בהודעה של דוברות המשטרה נכתב: "משטרת ישראל תמשיך לבצע פעולות אכיפה הכוללות קנסות (320 ש"ח ו720 ש"ח) תפיסה של ציוד הגברה ואפילו חקירה פלילית, למען רווחת האזרח, ומבקשת מהציבור בדגש על הורים לבני נוער לדאוג כי ילדיהם ינהגו על פי חוק ותוך גילוי רגישות לתושבים".