התלמידים במגדל העמק יצרו מוזיאון סביבתי בחצר בית הספר

תלמידי בית הספר "גיורא יוספטל" יצרו וקישטו ריהוט הכולל ספסלי ישיבה ושולחנות מנוחה צבעוניים לצד פסלי נוי מחומרים ממוחזרים אותם פיזרו בחצר בית הספר

כל מי שביקר לאחרונה בשטח בית הספר "גיורא יוספטל" במגדל העמק יכול היה לראות ספסלי נוי, שולחנות ישיבה ופסלים אומנותיים המוסיפים הרבה צבע ויופי לחצר בית הספר. מה שהאורחים לא ראו זה שאת הספסלים, השולחנות ופסלי הנוי צבעו וקישטו תלמידי בית הספר מכיתות א'-ו' בהובלת המורה לאמנות מעיין חיו במטרה ליצור מעין מוזיאון סביבתי.

במסגרת הפרויקט הצבעוני כבר פזורים בבית הספר שבעה ספסלים צבעוניים, שולחנות קק"ל למנוחה ופסלי נוי העשויים מעיסת נייר וחומרים ממוחזרים נוספים אליהם הם נחשפו התלמידים במסגרת שיעורי אמנות בביה"ס. בקרוב יחלו התלמידים בשני פרויקטים חדשים שיכללו צביעה וקישוט של קיר החט"צ וכן את החומה המשותפת עם בית הכנסת הסמוך.

תלמידות בית הספר מקשטות את פסל התמנון הממוחזר
תלמידות בית הספר מקשטות את פסל התמנון הממוחזר

מנהלת בית הספר, רינת שפטניצקי, ציינה כי ביה"ס שם דגש על לימודי האומנויות כגון שיעורי מוסיקה, כלי נגינה, יוגה, מחול, תיאטרון, מקהלה והשנה הוקמה לראשונה כיתת מופת אמנות עם קבוצת תלמידים בשעה פרטנית הלומדים גם תיאוריות בנושא והיסטוריית אמנות כמו גם זרמים באמנות. "חינוך באמצעות אמנות פירושו מתן חופש חשיבה, יצירה ועשייה לתלמידים" סיפרה המנהלת שפטניצקי והוסיפה: "אני גאה בתלמידי בית הספר המוכשרים שיצרו את הספסלים, השולחנות, קירות חצרות ויצירות מרהיבות המהוות מוזיאון סביבתי צבעוני, שימושי וייחודי לנו וכמובן למורת האמנות המקצועית מעין חיו".

התלמידים מכינים ספסל ישיבה חדש
התלמידים מכינים ספסל ישיבה חדש