התחיל כסיפור אהבה ונגמר במשטרה

צעיר כבן 30 נעצר בחשד לסחיטת חברתו לשעבר, לאחר שאיים עליה שיפרסם את תמונותיה האינטימיות ברשת.

בתום חקירה סמויה וממוקדת שנערכה בשבועות האחרונים חוקרי משטרת ישראל עצרו תושב אחד הכפרים במרחב עמקים, בן 30 בגין חשד לסחיטה של חברתו לשעבר, צעירה בתחילת שנות ה-20.
על פי החשד, החשוד פנה לחברתו לשעבר והודיע לה כי אם לא תשלם לו סכום כספי בשווי אלפי שקלים הוא יפיץ תמונות אינטימיות שלה ברשתות החברתיות.
קרבן הסחיטה שחששה כי החשוד יממש את איומו שילמה לו את הכסף שנדרש ורק לאחר שהוא שב לסחוט אותה שוב החליטה להגיש נגדו תלונה.
מעצרו של החשוד הוארך על ידי בית משפט השלום בנצרת עד ליום שני הקרוב 10.7.17.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ממשטרת ישראל נמסר כי היא תמשיך להיאבק בנחישות בתופעה החמורה של סחיטה בכלל  בדגש על סחיטה בדבר הפצת תמונות אינטימיות ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה להבאת עבריינים אלה לדין.
הפצה של תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני ברשת (תועבה) הן עבירה פלילית, הציבור מתבקש לדווח על כל עבירת סחיטה כבר מיד בהתחלה. הניסיון המצטבר במגוון עבירות סחיטה ואיומים מלמד כי התשלום אינו מבטיח דבר! לא אחת התשלום מעודד את אותם עבריינים לדרוש דמי סחיטה גבוהים יותר וכן לבצע את זממם גם כלפי קרבנות נוספים.
תמונות שנשלחו למכרים – עלולות להיות משורשרות ברשתות חברתיות ללא שליטה, לכן מומלץ לא לשמור על גבי המכשיר הסלולרי או כל מכשיר אחר המחובר ומסונכרן לרשת – תמונות אינטימיות אישיות וסרטונים.