התוכנית החדשה של שחקים: "פשוט לבחור חוג"

משחמט דרך ספורט וריקוד ועד חוגים דיגיטליים. לאחר שרשמה מספר שיא של משתתפים ומשתתפות בשנה אשתקד, רשת "שחקים עפולה" פותחת את שנת תשפ"א עם מספר החוגים הגדול ביותר מאז פתיחת הרשת בעיר

אין ספק שהשנה החולפת הייתה מאתגרת לכולם. על אף עובדה זו, גם בתקופת הסגר המשיכו מדריכי ומדריכות החוגים ברשת שחקים עפולה להפעיל חוגים אונליין לאור העובדה כי ישנה חשיבות עליונה לחינוך הבלתי פורמלי ולתוכניות הקהילתיות ולתרומתם הגדולה לציבור.
הצעד הוכיח את עצמו – כ- 96% אחוזים מהמשתתפים במהלך השנה המשיכו את פעילותם במסגרות החוגים השונות לאחר שהותר זאת על ידי הממשלה.
יחד עם סיום החופש הגדול שקד צוות ההנהלה בהכנת מיפוי צרכים התואמים לבקשות התושבים ובימים האחרונים פתחה הרשת הרישום והציגה את תוכנית החוגים הגדולה ביותר שהייתה עד כה בעיר.
המגוון העצום של החוגים כולל בין היתר חוגי ספורט, ריקוד, העשרה, למידה ודיגיטל עם מדריכים מקצועיים בקבוצות קטנות על פי הנחיות משרד הבריאות. בין יתר התחומים, ניתן לציין את תחום הגיל הרך שקיבל נפח גדול במיוחד השנה וכולל מגוון פעילויות וחוגים לילדים עם דגש על התפתחות וליווי אישי. בנוסף, לראשונה יפתחו חוגי העשרה גם במשחקיה העירונית וזאת לאור בקשות התושבים.
דניאל בן, מנכ"ל רשת "שחקים עפולה": "הצוות המדהים של שחקים עשה עבודה מופלאה, ערך מיפוי צרכים על מנת להתאים את המגוון המדויק לרווחת התושבים. זו תקופה מורכבת וכולנו מודעים לכך, לכן, בסיוע עיריית עפולה והעומד בראשה ראש העיר אבי אלקבץ, הצלחנו לתת דגש מיוחד גם להנגשת הפעילות הן בהיבטים של סבסוד מחירים והן בהיבטים של פריסה עירונית רחבה. היום ברור יותר מתמיד שהחינוך הבלתי פורמלי והעשייה הקהילתית הוכיחו את עצמם ואת תרומתם האדירה לחוסן החברתי שלנו. נעשה הכל בכדי להמשיך ולשרת את התושבים באופן נגיש, בטוח ואיכותי – היום זה פשוט, פשוט לבחור חוג".