התאטרון חזר לעפולה

שנתיים של הפסקה הגיעו לפני כשבוע לסיומן עם פרמיירה נוצצת במהלכה הושקה תכנית המנויים המסורתית להצגות תיאטרון אליה הגיעו מאות תושבים

לאחר שנתיים של הפוגה נוכח משבר הקורונה נפתחה השבוע עונת מנויי התיאטרון האיכותית בהיכל התרבות בעפולה בהשקה נוצצת אליה הגיעו מאות מתושבי עפולה.
את דרכם להצגת הפתיחה עשו הבאים על השטיח האדום. כידוע, תכנית המנויים כוללת כניסה ל-5 הצגות קבועות ושתי הצגות לבחירה לאורך כל העונה. ההצגה הראשונה שפתחה את תכנית המנויים הייתה המחזה "אור" הכולל תזמורת חיה על הבמה, אודות סיפור חייה של מלכת הזמר העברי, הדיווה הישראלית הראשונה, שהתפרסמה עוד לפני קום המדינה מלהיטים כגון "כלניות", "צריך לצלצל פעמיים", "אור", "שני שושנים" ורבים אחרים שהפכו לנכסי צאן ברזל של הזמר העברי.
הצגות נוספות שיעלו בהמשך הם "הנכד", דרמה קומית מאת גור קורן ועירד רובינשטיין, "אהבה" בכיכובם של טוביה צפיר, גילת אנקורי, גיא לואל, גיל פרנק ויעל עמית בבימויו של גדי צדקה, "מלון סוף העולם" מאת רובי פורת- שובל, "הקומיקאים" קומדיה בכיכובם של מוני מושונוב ושלמה בראבא מאת ניל סיימון וכן הצגות לבחירה מתוך רפרטואר עשיר של תאטרון איכות וביניהם "סאלח שבתי" מאת אפרים קישון, "ארבע אמהות", "בעלת הבית", הופעת המחול "זעם", "סינית מדברת אליך", "בוסתן ספרדי", "סיפור על אהבה וחושך" ו"הדירה של רוזה".
לפרטים ורכישת מנוי או כרטיסים להצגות יש ליצור קשר עם קופות היכל התרבות