התאחדות לכדורגל הפסיקה את פעילות אסי גלבוע

אתמול בערב ההתאחדות קיימה וועדת משמעת לקבוצה, בה לא נכחו אנשי המועדון, ובוועדה פסק הבורר כי יש להפסיק את פעילות הקבוצה עד אשר היא תשלם את חובותיה. "אם המועצה לא תרים את הכפפה ותבוא לקראתנו, ביום שני אסי גלבוע תסיים את דרכה בכדורגל הישראלי" אומר יו"ר המועדון, לירן דניאל. צילום: ארכיון

אסי גלבוע חווה עונה קשה בליגה א׳ צפון, והקבוצה מדורגת במקום האחרון ונראה שהיא בדרך הבטוחה לליגה ב׳.
כזכור, בתחילת העונה המועצה האזורית גלבוע החליטה להפסיק את התמיכה הכלכלית בכל הקבוצות הבוגרות במועצה לרבות אסי גלבוע, ומאז הקבוצה לא מצליחה להתרומם. אתמול קיימה ההתאחדות לכדורגל וועדת משמעת לקבוצה, בה נפסק כי הקבוצה תפסיק את פעילותה עד אשר תסדיר את חובותיה הכספיים, ותשלם לשחקן הקבוצה בעונה שעברה את מלוא כספו.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


יו"ר הקבוצה, לירן דניאל, אומר שהכתובת הייתה על הקיר ואם לא יחול שינוי ממשי בימים הקרובים, המועדון הצנוע מהעמקים יסיים את דרכו. "אתמול בערב התקשרו אליי מההתאחדות, והופתעתי מאוד. חשבתי שמתקשרים אליי לגבי המחזור הקרוב, ומסתבר שקיימו וועדת משמעת ולא טרחו לעדכן אותי. הם טוענים שנשלח פקס לסבח דניאל, אבל הוא נמצא באילת ולא ראה אותו, ומלבד זה לא יצרו קשר עם שאר אנשי הקבוצה. יש לנו חוב כספי לשחקן מהעונה שעברה, ואנחנו חייבים להגיש ערעור עד יום שני. זה לא סוד שיש לנו חובות כלכליים כבדים, ואי אפשר להמשיך בצורה הזאת", מספר היו"ר.
דניאל פסימי ומסביר כי המועדון חייב את עזרת המועצה בכדי להמשיך ולהתקיים: "אם המועצה לא תרים את הכפפה ותעזור לנו, אנחנו לא נגיש את הערעור. אני ודודי קרה מוציאים מהכיס הפרטי שלנו, ואין לנו שום עזרה כלכלית. אם זה לא ישתנה, ביום שני הקרוב המועדון יסיים את דרכו וייסגר. מקווה שיהיה שינוי בימים הקרובים, אבל כרגע זה לא נראה טוב", מסכם דניאל.