השר כ"ץ בביקור בעפולה: “נחבר את עפולה ברכבת לתל אביב – דרך מסילת מנשה"

שר התחבורה והמודיעין עדכן כי הפרוייקט שיחבר את עפולה לעיר ללא הפסקה – במסילה לאורך 50 קילומטרים- מצוי כבר בהליכים תכנוניים ומתוקצב. "עפולה הייתה כחולה ותישאר כחולה גם לאחר ה-9 באפריל. היעד שלנו הוא שכ-50 אחוזים מתושבי העיר יצביעו מחל", אמרו בסניף הליכוד בעיר בתום הביקור

שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ, הגיע אמש לביקור בעפולה. הביקור נערך כחלק מקמפיין הבחירות של מפלגת הליכוד.
את השר כ"ץ קיבלו בסניף באזור התעשייה יו"ר הסיעה בעיר כפיר סרוסי וסגן ראש העיר שלמה מליחי. סרוסי יחד עם מליחי ואופיר כץ, תושב עפולה, שצפוי לכהן כחבר כנסת לאחר הבחירות, יהיו גם אלה שיובילו וינהלו את המטה ביום הבחירות – מטעם הליכוד. עם הגיעו קיבל כ"ץ גילויי חיבה ואהדה רבה גם מחברי הליכוד בעפולה והעמקים וגם מתושבים מקומיים, בעת שערך סיור בשדרת ארלוזורוב ואף התכבד באכילת כמה כדורי פלאפל, כמיטב המסורת בעת ביקורים של פוליטיקאים בבירת העמק.

כפיר סרוסי עם השר כ"ץ- במהלך הביקור
כפיר סרוסי עם השר כ"ץ- במהלך הביקור

"אני רגוע ושקט, למרות שאנחנו ממש לא שאננים"

גולת הכותרת של הביקור הייתה עדכונו של השר כ"ץ בנוגע לחיבור רכבת העמק לתל אביב. השר אף אמר: "כמו שסללנו את קו רכבת העמק, כך נחבר את עפולה ברכבת לתל אביב – דרך מסילת מנשה". בליכוד ציינו כי השר ציין שהתוכניות מצוייות כבר בהליך תכנוני במסגרתו תחובר המסילה בתחנת כפר ברוך שבעמק יזרעאל- עד למסילת מנשה- לאורך 50 קילומטר.

כפיר סרוסי: "הביקור של השר כ"ץ היה מוצלח מאוד והוא נערך כחלק מקמפיין הבחירות של הליכוד שמחבר את חברי הכנסת והשרים הבכירים לשטח. במפגשים הללו התושבים נחשפים לעשייה הרבה של הליכוד והשרים, והשר כ"ץ הוא דוגמא מצויינת לכך, כשהוא אחראי למהפכת התחבורה בפריפריה, לקידום פרוייקט מסילת רכבת העמק, השמיים הפתוחים ועוד".

"אם אני צריך לשפוט את מצב הליכוד בקרב תושבי העיר, לפני הבחירות אז אני רגוע ושקט, למרות שאנחנו ממש לא שאננים. אם בבחירות הקודמות הליכוד קיבל חצי מקולות תושבי עפולה, אני בטוח שהתוצאות יהיו דומות ואולי נזכה אף יותר, למרות ההצטרפות של מספר מפלגות רבות. עפולה הייתה כחולה ותישאר כחולה גם לאחר ה-9 באפריל", אמר מליחי בתום ביקורו של כץ, "השר התקבל באהדה עצומה. שמחתי מאוד לשמוע שחיבור רכבת העמק למרכז מצוי בשלבים תכנוניים, בדיוק כפי שהשר כץ הבטיח בכנס ובפגישה שקיימנו בעיר לפני כשנה וחצי".

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|