השר ארדן במגדל העמק: "הפריפריה בראש סדר העדיפויות"

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, ביקר במגדל העמק ונפגש עם ראש העיר אלי ברדה וכן קציני משטרה בכירים שהציגו בפניו את המשך מגמת השיפור בנתוני הפשיעה בעיר ובאזור

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן ביקר ביום שלישי במגדל העמק והתקבל בבית "יד לבנים" על ידי ראש העיר אלי ברדה ובהשתתפות מ"מ ראש העיר סרגיי אוקלנדר, סגן ראש העיר אלי בקסיס, חברי המועצה דורון אלחרר, יוסי פורטל, עו"ד חן שאול וכן מנכ"ל העירייה שלום זוזוט, מנהלי מחלקות, ראשי צוותים ומנהלי תכניות.
כמו כן נכחו בפגישה קציני משטרה בכירים וביניהם סגן מפקד המחוז תנ"צ דורון ידיד, מפקד תחנת מגדל העמק הנכנס שלומי כהן וסגנו דודו תורג'מן שהעניקו לשר סקירה מקצועית והציגו בפניו את המשך מגמת השיפור בנתוני הפשיעה בעיר ובאזור.


במהלך הפגישה העלה ראש העיר ברדה מספר סוגיות כגון חיזוק והרחבת מערך השיטור העירוני לצד הגדלת מספר המצלמות למוקדים נוספים כדי לפתוח מוקד "רואה" במשך 24 שעות ביממה. השר ארדן הצהיר כי בתכנית העבודה לשנה הקרובה הוא יעמיד את הפריפריה הגיאוגרפית בראש סדר העדיפויות ולכן הבטיח לבחון את הסוגיות בחיוב ולתעדף את הבקשות של ראש העיר.


לאחר הפגישה המקצועית המשיך השר למפגש חברים עם פעילי ליכוד מרכזיים במגדל העמק והצפון וביניהם ראש העיר נצרת עילית שמעון גפסו, הח"כ לשעבר ציון פיניאן, ממלא מקום ראש העיר עפולה שלמה מליחי ומכובדים נוספים.
במהלך המפגש שהתקיים בסניף הליכוד בעיר שהיה מלא מפה לפה הציג השר ארדן את האג'נדה המקצועית שלו והשיב לשאלות החברים.
אלי ברדה הידו

השר ארדן עם פעילי ליכוד מרכזיים בעמקים
השר ארדן בפגישה עם ברדה ופעילי ליכוד בכירים בעמקים

ע בחברותו וקרבתו רבת השנים עם השר ארדן, אמר: "השר גלעד ארדן, בכל תפקידיו כשר בממשלה סייע וימשיך לסייע למגדל העמק כדי לשפר את מרכיבי הביטחון ביישוב ותחושת הביטחון של התושבים".