השיער שלכן- החיוך שלהן: עושות מצווה למען חולות סרטן

"אני מגדלת שיער כדי שאוכל לתרום אותו, הנתינה גורמת לי לתחושת סיפוק אדירה", ציונה ביטון, מזכירת המכון לממוגרפיה במרכז רפואי העמק בעפולה הובילה גם השנה אירוע התרמת שיער לחולות סרטן

זוהי השנה החמישית ברציפות בה נערך אירוע התרמת שיער לחולות סרטן, במכון לבריאות השד במרכז הרפואי העמק ביוזמתה של ציונה ביטון, מזכירת המכון לממוגרפיה.
"אנחנו קמים כל בוקר כדי לעזור לאחרים, זה מה שמניע אותנו וגם היום קמנו כדי לתרום שיער לאלו שזקוקות לו יותר מאיתנו", אמרה ביטון. זו הפעם הרביעית שציונה תורמת את שיערה "אני מגדלת שיער כדי שאוכל לתרום אותו, הנתינה גורמת לי לתחושת סיפוק אדירה. אפילו הספר שלי לא מבין איך אני מצליחה להאריך את השיער שיספיק לתרומה בזמן כה קצר, אבל כנראה שכשעושים טוב השיער צומח במהירות", היא אומרת בהתרגשות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לצדה של ציונה, גאולה מזרחי, אחות מתאמת סרטן השד ושקמה בן דוד מהמערך האדמיניסטרטיבי של בית החולים שמצטרפות אל המסורת השנתית. בנוסף אליהן, הגיעו נשים, נערות וילדות מכל האזור כדי לתרום את שיערן למען המטרה החשובה.
כמו בכל השנה, מבצע ההתרמה מתקיים בעזרתה של הספרית שולה שמחון מעפולה, שמעניקה תספורות חינם, בהתנדבות מלאה ובהמון אהבה לכל מי שמגיעה. כל התרומות מועברות לעמותת זכרון מנחם שמכינה פאות משיער טבעי לחולות סרטן.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|