השיווק הישן מת! יחי הדיגיטל! האמנם?

נטוורקינג, מכירות, שיווק, פייסבוק ודיגיטל: עליזה פרץ וטל זילברברג מוציאים לדרך את "טק העמק", כנס נטוורקינג לקהילה העסקית בעפולה והעמקים- בסגנון "טד". "למרות שאנחנו נמצאים עמוק בעולם הדיגיטלי – בסופו של יום עסקים עושים עם אנשים", אומרים השנים

ביום חמישי הבא ייערך בבית המוסיקה בעפולה כנס נטוורקינג ייחודי בסגנון "טד" לתושבי העמק תחת הכותרת "טק העמק".
יוזמי הכנס הם עליזה פרץ וטל זילברברג, שניהם בעלי עסקים מקומיים- עם חיבור לקהילה העסקית.
פרץ היא בעלת משרד לליווי ופיתוח עסקי, עם התמחות בפיננסים ומכירות. בעלת ניסיון של שני עשורים בעולם הבנקאות. מלווה עסקי קטנים ובינוננים בכל ההיבטים הניהוליים, פיננסים ומכירתיים. דירקטורית במכללה האקדמית עמק יזרעאל. זילברברג, הוא בעלים של המרכז לאומנויות ותרבות הגוף בע"מ, בעלים שותף של Greenbook USA Inc חברה לשיווק ודיגיטל ויו"ר Global Chambers Israel.
לדברי פרץ וזילברברג מטרת העל של הכנס היא לייצר קהילה עסקית באזור עפולה והעמקים, עם חיבורים וקרקע פורייה ליצירת שיתופי פעולה בין העסקים.
תכנית הכנס הנוכחי תכלול מגוון הרצאות קצרות אפקטיביות, עם מתן כלים פרקטיים לביצוע מיידי בעסקים השונים.
בין הנושאים שיוצגו בכנס: "מכירות או להיות", "איך פייסבוק הרגה את השיווק בפייסבוק", "גלישה בטוחה בעולם העסקי", "לזוז מהר בעולם משתנה", "פרסום גרילה", ו-"שיווק מחוץ לקופסא".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בין נותני החסות לאירוע: עיריית עפולה, שחקים, תכל'ס – מרכז צעירים בגלבוע, בנק דיסקונט, חסון, רדיו עפולה ועוד.
עליזה פרץ: "אחרי שנים בהן עבדתי במערכות העסקיות של בנק הפועלים, בהן ליוויתי בעלי עסקים, וראיתי את הקשיים והבדידות עמם הם מתמודדים, היה לי לחשוב קהילה שתנגיש ידע ותעניק כלים וחיבור בין בעלי העסקים. בדיוק בשביל זה יצרנו את הכנס הנוכחי והראשון מסוגו בעמק. יצקנו לתוכו תכנים מגוונים שמותאמים לעת הנוכחית וכאלו שיכולים לייצר שיתופי פעולה עתידיים בין בעלי עסקים".
טל זילברברג: "כמי שעושה נטוורקינג כבר שנים, ועצמאי מגיל צעיר מאוד, אני מודע ליכולות של החיבורים ושיתופי הפעולה להציב את העסקים בחזית ולמנף אותם בצורה המיטבית ביותר, בייחוד בפריפריה. אני רואה כשליחות לעזור ולתרום מהניסיון והידע שרכשתי בעולם העסקי. למרות שאני נמצא עמוק בעולם הדיגיטלי – בסופו של יום עסקים עושים עם אנשים".
במקום יוצבו עמדות מידע, וכן תינתן מתנה לכל משתתף.