השורדת האחרונה: הפועל עפולה נשארה בליגה הלאומית

צמד מהיר של יובל שוואט מול מרמורק במאני טיים – הוביל לנצחון של הפועל עפולה מול מרמורק

להוריד את הכובע: אחרי שהוספדה וזכתה לקיתונות של ביקורת, הפועל עפולה עשתה החילה את הבלתי ייאומן ונותרה בליגה הלאומית אחרי מסע ארוך ופתלתל שכלל עונה רצופת כשלונות, נגיף קורונה ששיבש את כל התוכניות, פיניש מדהים, וניצחונות במאני טיים בשבוע שעבר על הפועל לוד והיום 0-2 על מרמורק. סך הכל עפולה סוגרת שישה ניצחונות רצופים, הישג מרשים בעל קנה מידה.
הניצחון הגיע לעפולה ששלטה במשחק, בעיקר במחצית השנייה. על צמד השערים שהשאיר את עפולה בליגה השנייה בטיבה בישראל חתום אומנם יובל שוואט, אבל הקרדיט הגדול ביותר מגיע לשלומי דורה, שהתעקש להישאר אופטימי גם כשכל המערכת כבר בנתה את עצמה לעונה הבאה בליגה א׳.
קרדיט גדול מגיע גם לערן לוי שעבר הכל בכדורגל ויכול לסמן לעצמו וי גדול על השארות הקבוצה, וכן לתומר סויסה שלא הפסיק להרשית במאני טיים.
השחקנים עצמם סיימו את המשחק והחלו בחגיגה אחת גדולה ולולא הקורונה סביר להניח שהחגיגות היו הרבה יותר גדולות.

שמחה גדולה בעפולהL ראש העיר אלקבץ ושלומי דורה מאמן הפועל עפולה צוהלים בסיום המשחק הישרדות
שמחה גדולה בעפולה: ראש העיר אלקבץ ושלומי דורה מאמן הפועל עפולה צוהלים בסיום המשחק הישרדות

אגב, את הקבוצה ליווה במשחק שנערך בא ודיון ברמת גם גם ראש העיר אבי אלקבץ ומנכ״ל העירייה שלום שלמה. אלקבץ, כחובב מושבע של כדורגל ותומך נלהב של הקבוצה נראה מאושר ונלהב מהתוצאה וסביר להניח שהוא יתמוך בה רבות גם בעתיד.
אחרי שהדי החגיגות יתפוגגו יידרשו קברניטי המועדון לתכנן את העונה בצורה מחושבת וקפדנית יותר, בכדי שהאוהדים ייזכו לראות קבוצה שמחה יותר, מצליחה יותר וכזו שמתנהלת באחריות וללא משברים ותוצאות מאכזבות.