השוטר עצר מכונית שנסעה באופן מוזר ונדהם!

במהלך פעילות אכיפה בסמוך לעין מאהל, חלפה ליד הניידת מכונית שנחזתה ללא נהג כאשר מבוגר יושב במושב הנוסע, השוטרים שעצרו את המכונית נדהמו ממה שהם ראו. צילום: דוברות המשטרה

במסגרת מאבק המשטרה כנגד נהיגה מסוכנת ופורעת חוק, בוצעה פעילות אכיפה נרחבת בישובים נוף הגליל ועין מאהל. הפעילות מוקדה באיתור נהגים משתוללים או נהגים שנוהגים ללא רישיון נהיגה או בפסילה, ובכך מסכנים את חייהם ואת חיי משתמשים אחרים בדרך.
במהלך הפעילות, סמוך לישוב עין מאהל, הבחין שוטר ברכב מוזר שנסע בסמוך אליו ונראה כביכול ללא נהג, כאשר  ומבוגר במושב הנוסע ליד.
השוטר חסם את נתיב הנסיעה של הרכב והורה לרכב לעצור. כאשר ניגש השוטר אל הרכב, לתדהמתו גילה כי נהג הרכב הוא ילד קטן בן 7 שנים.
בתחקור ראשוני התברר כי נהיגת הילד הייתה פרס שהעניק האב לבנו. הרכב הושבת למשך 30 ימים והוגש כתב אישום כנגד האב.
בהודעה שפרסמה המשטרה נמסר כי משטרת ישראל קוראת לציבור ההורים שלא לאפשר לקטינים ללא רישיון לנהוג ברכב מעבר לסכנות הכרוכות בכך העונש הצפוי למי שאפשר לאחר לנהוג ברכבו – כשהוא אינו מורשה לנהיגה, הינו עונש מאסר בפועל של שלוש שנים – ואם מדובר בקטין מתחת לגיל קבלת רישיון, אזי העונש הצפוי הוא מאסר של 5 שנים, ובנוסף צפוי אותו אדם לעונש של פסילה בפועל למשך 3 שנים, כך לשון הודעת המשטרה