השוואת מחירים בין טכנאי מזגנים בצפון בעזרת מיזוגי

מיזוגי הוא פורטל השוואת מחירים בין טכנאי מיזוג מורשים בצפון, בו נתקלנו במהלך שיטוטינו ברשת. בפורטל מיזוגי מצאנו מחירון תיקון מזגנים, מחירון התקנת מיזוג אוויר, מחירון תחזוקת מזגן ועוד. הנה כל המידע לפניכם, ככה בימינו מתקנים מזגן וחוסכים בכסף תוך כדי. המחשה: צילום- depositphotos.com

מגיעים הביתה, ניגשים לשלט המזגן ומגלים תקלה במערכת מיזוג האוויר, אולי בעינית המזגן, אולי בכלל חלילה במדחס. כך או כך, אנחנו מתחילים להזיע, תרתי משמע. אבל אל-חשש, לא כל תקלה במזגן חייבת לעלות לכם במשכנתא. אם אתם רוצים לבצע תיקון מזגן בצפון ולחסוך כסף תוך כדי, תוכלו לבצע השוואת מחירים בין טכנאי מזגנים בצפון באתר מיזוגי.

• הוזלת עלויות תיקון מזגנים, איתור טכנאי מזגן ומה שבין לבן

מלבד הוזלת עלויות על תיקון מיזוג אוויר, פורטל מיזוגי מאפשר לכם גם לאתר את איש המקצוע הכי נכון. כידוע, השוק מלא בטכנאים ובמתקינים חובבים, ככה שחשוב להסתייע באיש המקצוע הנכון. למעשה, אפילו החוק מחייב אתכם להסתייע בשירות של טכנאי מיזוג אוויר מורשה בצפון.
לא רבים יודעים זאת, אבל החוק מחייב את הלקוח לבדוק כי טכנאי מזגנים הוא אכן טכנאי מיזוג אוויר מורשה. מאחר שמדובר בהתעסקות עם מערכות חשמל במתחים מאוד גבוהים, החוק מחייב את מזמין השירות לוודא כי מספק השירות עובד כחוק. במילים אחרות, שיש לו הסמכת טכנאי מזגנים מורשה.

תקלות נפוצות במזגנים ועלויות תיקון מיזוג אוויר

אחת התקלות הנפוצות במזגנים היא התקלה של צינור ניקוז סתום. כשסקרנו מחירון תיקון מזגנים בפורטל מיזוגי המקיף, גילינו כי החלפת צינור ניקוז במזגן אמורה לעלות כ-350-450 ₪ בממוצע. כמו כן, פתיחת סתימה בצינור ניקוז אמורה לעלות כ-450 ₪ בממוצע גם כן.
המשכנו לסקור מחירון תיקון מזגנים בפורטל מיזוגי ונתקלנו במידע הבא. למשל, מילוי גז במזגן 2 כ"ס לא אמור לעלות לכם יותר מסכום של כ-500 ₪ בממוצע. יחד עם זאת, חשוב להבין כי מילוי גז במזגן זהו פתרון זמני, מעין פלסטר.

מדוע צריך למלא בכלל גז במזגן?

מעבר לכך שצריך לפעמים למלא גז במזגן, יותר חשוב להבין מדוע הגז בורח מהמזגן. אם אתם צריכים לבצע איתור דליפת גז במזגן או תיקון בריחת גז מהמזגן, העלות תהיה 950 – 1,250 ₪ בממוצע. ולא עלינו, לפעמים גם המדחס של המזגן הולך קפוט. כבר עכשיו אנחנו אומרים לכם, אם המדחס של המזגן התקלקל, תשקלו לרכוש מזגן חדש.
החלפת מדחס מזגן יכולה להגיע עד לסכומים של כ-4,500 ₪ לעיתים. כך או כך, קודם כל תערכו השוואת מחירים לתיקון מזגן בפורטל מיזוגי. קניית מזגן או תיקון מזגן, רק ככה חוסכים כסף. תוכלו להשאיר פנייה בפורטל ולקבל מענה מידי.

טיפים לחסוך כסף לטווח ארוך שכל אחד חייב להכיר

|

מזרן יחיד אורטופדי – מה חשוב לדעת לפני שמחליטים?

|