השוואה בין שירותי איטום בצפון הארץ

טיפים למציאת חברת איטום מורשית בצפון. צילום: depositphotos.com

אין ספק, השוואה בין שירותי איטום בצפון יכולה לחסוך לכם לא מעט שקלים בכיס. אבל לא פחות חשוב מכך, השוואת מחירים בין חברות איטום מבנים תאפשר לכם לבחור את אנשי המקצוע המוכשרים ביותר. בואו נבין כיצד, למה ומדוע מאתרים אנשי איטום באינטרנט בקלות.

איתור קבלן איטום גגות בצפון זו משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה אפשרויות בחוץ ושוני במחיר, סוגי השירותים, שיטות האיטום, סוגי חומרי האיטום שבהם הוא משתמש ועוד. אם כך, בתוך אוקיינוס המושגים של איטום גגות ומבנים בצפון, כיצד יודעים על מה לתת את הדגש הנכון? וכיצד יודעים באיזו קבלן או חברת איטום גגות בצפון צריך לבחור?

• הנה 3 טיפים למציאת חברת איטום מורשית בצפון

  1. מחקר מקוון הוא דרך יעילה להתחיל. כדאי לחפש ביקורות מלקוחות מרוצים, מה אנשים אמרו עליהם דרך המדיה החברתית, וגם לראות באילו פרסים הם זכו. הדברים האלה יתנו לך מושג עד כמה הם בעלי מוניטין בתחומם.
  2. בשלב הבא, יהיה כדאי לערוך השוואת מחירים בין חברות איטום מומלצות בצפון הארץ. השוואת מחירים בין אנשי איטום בצפון תאפשר לכם להוזיל את העלויות, אבל יותר מזה, תאפשר לכם להיחשף בפני ביקורות מקוונות על החברה.
  3. קבלו הצעת מחיר מסודרת אשר כוללת מחיר לאיטום גגות. כמו כן, קבלו הצעת מחיר אשר כוללת אחריות על עבודת האיטום. בעוד שחלק מחברות איטום הגגות מספקות אחריות של 5 שנים, אחרות יספקו אחריות של 10 שנים ומעלה.

• בצעו בדיקת איטום מבנים לפני תחילת החורף

אם בבעלותכם נכס מסחרי, חשוב לדאוג למבנה ולקירוי שכן הם יגנו על ההשקעה שלכם. בעיות בנייה וקירוי, נזילות מים מהגג ועוד – יכולות להפחית משמעותית את ערך הנכס. בין אם מדובר בבנייה חדשה ובין אם מדובר בבניין ישן יותר, ישנם גורמים רבים אשר מפעילים לחץ על החלקים החיצוניים של המבנה.
אם כך, המסקנה היא: לבצע בדיקת איטום לפחות פעם בשנה. ליתר דיוק, יהיה מומלץ לבצע בדיקת איטום גגות לקראת עונת החורף. תשתדלו לעשות בדיקת איטום מבנים לפני הגשם הראשון של החורף. כך תוכלו להבטיח חורף יבש בסלון הבית או בנכס המסחרי.

באילו חומרי איטום תשתמש חברת איטום הגגות?

חשוב לדעת כאשר אתם אוטמים בניין או גג, איזה סוג חומר אתם מנסים לאטום. אם למשל יש כרגע על הגג זפת, בדרך כלל יהיה מומלץ להשתמש באיטום מחודש מסוג זפת. יש כרגע על הגג יריעות ביטומניות? אז תצטרכו כנראה לחדש את האיטום עם אותן היריעות.

באופן כללי, בדרך כלל חומרי איטום שונים דוחים אחד את השני ומובילים לנזילות מים. בצעו השוואת מחירים בין אנשי איטום בצפון, בחרו חברה מקצועית וצאו לדרך. ועל הדרך, בדקו גם מחירון איטום גגות בצפון.

להזמנת שירותי איטום בצפון הארץ, היכנסו אל click-sealing.co.il