השבוע בעמק: מוזיקת קאנטרי, הצגות משובחות וגם הפרוייקט של רביבו

ההצגה המשובחת "שוקו וניל" והמופע המרתק "עבודה אחרונה" יגיעו השבוע לבימות העמק. לחובבי הזמר ימתינו חברי הפרוייקט של רביבו ושלישית הפולק- ג'יין בורדו

 

חג החנוכה הסתיים ורגע לפני תום השנה האזרחית מגיעים לעמק מופעים מרתקים ומסקרנים. מתחילים עם מוזיקה.

שלישיית הקאנטרי ג'יין בורדו
שלישיית הקאנטרי ג'יין בורדו

• קאנטרי בקיבוץ

על במת הרדיו בר בקיבוץ בית קשת יעלו במוצ"ש חברי ג'יין בורדו. מדובר בשלישיית פולק-קאנטרי עברי, המפגישה בין השפה העברית לפשטות של שירי הפולק-קאנטרי האמריקאים, שמקבלים טוויסט הומוריסטי. תעשיית המוזיקה לא זרה לטריו: מתי גלעד הוא הבסיסט בלהקת "אלישע בנאי וארבעים השודדים" וחבר להקת "לולה מארש", דורון טלמון חברה במועצה של רמי קלינשטיין ולאחרונה הצטרפה להרכב Cut Out Club בהנהגתו של ניצן חורש. אמיר זאבי חבר בלהקת Isaiah  ומנגן עם בעז בנאי.

ההצגה שוקו וניל
ההצגה שוקו וניל בגלבוע

• "שוקו וניל"?

ההצגה שוקו וניל תעלה ביום שני בבית ציזלינג בעין חרוד מאוחד. ההצגה עוסקת בארז, סטנדאפיסט רמת אביבי, שמחליט לעזוב הסמוכה לאוניברסיטה. הוא מפרסם מודעה ובעקבותיה מגיעה אל מפתן ביתו אביבה, (השחקנית אביבה נגוסה) סטודנטית לרפואה ממוצא אתיופי. אלא שסטודנטית צעירה לרפואה לא עושה רושם על דיירי הבניין, שרואים בה מצדם דיירת אתיופית בבניין רמת לברלין. הכל כבר מוכן ומה שנותר הוא להשכיר את דירתו אביבי. אמו הפולניה של ארז (פנינה ברט), מתנגדת נחרצות לתוספת הצבע בבניין ומכנסת אספת דיירים בהולה.

סטאגאדיש
סטאגאדיש באולם יפעת בעמקיזרעאל

• סטאגאגיש ודי

המופע "סטאגאדיש" יעלה ביום שני על במת אולם המופעים בקיבוץ יפעת ביום שני. המופע משלב מגוון קטעים אנרגטיים של להקת טררם. התיפוף התנועה והאינטראקציה הייחודית מאפיינים את סטא-גא-דיש והקהל יוצא כשהוא טעון באנרגיה כיפית, רצון עז לרקוד, לשיר ובעיקר לתופף על כל דבר שבעולם.

 

"עבודה אחרונה" קרדיט צלם גדי דגון
"עבודה אחרונה" באולם יזרעאל. קרדיט צלם גדי דגון

• ה"עבודה האחרונה" במזרע

מנמיכים קצת את הקצב: "עבודה אחרונה" הוא מופע בכורה עולמית ליצירה חדשה מאת אוהד נהרין בביצוע רקדני להקת מחול בת-שבע. ב"עבודה אחרונה" שיעלה ביום רביעי באולם בקיבוץ מזרע ימשיכו הרקדנים לחקור את תנועת הגוף כביטוי ההומני והמסעיר ביותר של אמנויות הבמה, ולעבד את המנעד הגדול של התחושות והרגשות לאירוע בימתי.

הפרויקט של רביבו ברדיו בר
הפרויקט של רביבו ברדיו בר

• יאללה, כפיים

הפרוייקט של רביבו מגיעים לרדיו בר ביום חמישי הבא עם כל הלהיטים ופרויקט המחרוזות הנוסטלגיות שהפך בשנים האחרונות להצלחה מסחררת ולתופעה תרבותית חדשה, במהלכן זכו להרכב השנה של תחנות הרדיו האזוריות לשנת 2013 ולזכיה היוקרתית בפרס "כפתור הכסף" מטעם חברת יוטיוב העולמית. (הערת המערכת: קחו בחשבון שהכרטיסים בישיבה אזלו).

ללוח המלא של "מבלים בעמק"

 

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|