"הרצון הוא כן להתמודד על ראשות המועצה בגלבוע"

המפגשים עם תושבי הגלבוע ואנשי המפתח, מטרת העל לקדם דור מנהיגות צעיר, הלך הרוח ביישובים, החיבור האופציונאלי עם דניאל בן ותאריך היעד בו יודיע על החלטתו הרשמית. דני עטר, מי שכיהן במשך יותר משני עשורים בראשות המועצה עושה את הדרך חזרה לזירה הפוליטית בגלבוע ואומר: "כואב לי לראות מפעל חיים ששוקע". צילום ישראל פרץ

שנה וארבעה חודשים לפני הבחירות לראשות המועצה האזורית גלבוע ונראה כי הקלחת הפוליטית כבר מתחילה לבעבע ולהתעורר.
בחודשים האחרונים הסתמן כי דני עטר, מי ששימש בעבר כראש המועצה במשך כ-21 שנים ובתפקידו האחרון כיו"ר קק"ל, יתמודד שוב על תפקיד ראש המועצה.
עטר עצמו מיעט להתראיין והעדיף לעשות את הבדיקות שלו, אבל בימים האחרונים נראה כי הכיוון הוא חיובי מבחינתו ופניו נשואות לקמפיין בחירות לשנת 2023.


"אני מכיר את תושבי הגלבוע, את הנפשות הפועלות ומדבר עמם המון, בכל המגזרים והקהילות…אחד האספקטים החשובים לי זה לבנות את דור המנהיגות הבא בגלבוע שחסר לי. כרגע מרגיש לי שמפעל החיים שוקע".


"הרצון הוא כן להתמודד על ראשות המועצה בגלבוע", אמר השבוע עטר, "אבל כמו שאמרתי בעת האחרונה, ההחלטה הסופית תתקבל אחרי שאהיה משוכנע סופית בתמיכה ובהלך הרוח של מרבית התושבים. בימים אלה אני נפגש עם תושבים ודמויות מפתח ואני מעריך שעד ראש השנה אצא בהודעה רשמית ואחליט לכאן או לכאן. בדיוק עכשיו חגגו בגלבוע 100 שנות התיישבות ומתוך התקופה הזו אני שימשתי במשך 21 שנים כראש המועצה, בתקופה משמעותיות וארוכה. לכל אורך השנים נותרתי קשוב לרחשי ופניות הציבור ואני לא יכול להתעלם מפניותיהם שאשקול לשוב ולעמוד בראש המועצה. לדבריהם הם לא מוצאים תשובות ופתרונות לתחומי האחריות עליהם אמונה המועצה והמערכת. זה אחד הגורמים המרכזיים שגרם לי לשקול לשוב לתפקיד. אני בהחלט רוצה לחזור ולשמש כראש מועצה, אך שוב, כפי שציינתי, לא אעשה זאת בלי תמיכה של מרבית התושבים. אני מכיר את תושבי הגלבוע, את הנפשות הפועלות ומדבר עמם המון, בכל המגזרים והקהילות. מעבר לכך, בנקודת הזמן של הקריירה שלי – אחד האספקטים החשובים לי זה לבנות את דור המנהיגות הבא בגלבוע שחסר לי. כרגע מרגיש לי שמפעל החיים שוקע".

• נפגש בתדירות גבוה לשיחות עם תושבים ומובילי דעה

עטר מספר שהוא מקיים פגישות רשמיות עם תושבים ומובילי דעה מספר פעמים בשבוע ומעבר לכך נפגש עם תושבים לשיחות על בסיס יומי, בביתו, במסעדות שהוא סועד ואפילו אצל הספר שלו: "התמיכה והדחיפה מצד התושבים מחמיאה לי", הוא מוסיף: "זה מחזק לי את המחשבות, אבל המסע עוד רחוק וארוך".
אחת הדמויות שנקשרו בחיבור עם עטר הוא דניאל בן ממושב דבורה. בן משמש בתפקידו הנוכחי כמנכ"ל רשת שחקים בעפולה. "אני חושב שחיבור ביני לבין דניאל הוא חיבור מצוין וזה מתחבר למה שאמרתי בקשר לקידום דור המנהיגות העתידי בגלבוע, מה שלא קורה כרגע במועצה. הרצון הוא להציב חבורה מכובדת של דמויות ואנשים שיובילו את הגלבוע קדימה, בשותפות. הבחירה של השותפים לדרך עימי – תהיה לא על פי התמיכה האלקטוראלית שלהם אלא לפי יכולות, כישורים ועשיה".