הרצאת אורח מרתקת במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

הרצאה מרתקת במיוחד, כחלק מסדרת ההרצאות הפתוחות גם לציבור הרחב, ומתקיימות במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, נערכה במרכז הכנסים במכללה בהשתתפות סטודנטיות וסטודנטים וכן מרצים ורכזי מגמה. ייחודה של הרצאה זו היה בדיאלוג בסגנון ראיון שהתקיים באופן קולח בין מנכ"לית המכללה לבין המרצה.
מרב ששון אמויאל, מנכ"לית המכללה, הציגה את האורחת, מארי ליבס ואמרה, "מארי ליבס מנכ"לית ובעלים של חברת "חשמל מארי הנדסה", מהנדסת חשמל בוגרת הטכניון, זוכת פרס התעשייה 2021, שימשה בעבר כיו"ר הועדה לחברה הערבית בהתאחדות התעשיינים.
רינאא הינה סטודנטית שלנו במגמת הנדסת חשמל, גדלה והתחנכה בעיר נצרת, תושבת העיר נוף הגליל כיום.
חברת הנהלה התאחדות התעשיינים מרחב הצפון, חברת הנהלה פורום יצרני לוחות חשמל, חברת הנהלה עמותת מסאר לחינוך ותרבות. אישה פורצת דרך."
מארי שיתפה את הסטודנטיות והסטודנטים בדרך הארוכה שעשתה עד שהגיעה לפסגת שאיפותיה. על ההתלבטות וההתחבטות לצד האומץ וההעזה להקים חברה, מפעל מצליח.
דגש מיוחד הציבה מארי בקדמת השיח והוא פוטנציאל הנשים להתפתח ולצמוח בתעשייה. מארי הציגה לסטודנטים והסטודנטיות את המורכבות הרבה שיש בלימודי הנדסה אבל בעיקר שמה דגש על חשיבות ההשקעה, ההתמדה ושהאמונה העצמית היא זו שמובילה לתוצאות ולהצלחות. בנוסף, התחברתי בהרצאה לכך שהמרצה הגיעה מאותו רקע שמגיעים הסטודנטים, אפשרה להם "לראות" בעצמם תמונת עתיד אפשרית עבורם, שגם הם יכולים להגיע להישגים ולאן שהגיעה זאת רק בתנאי שישקיעו וירצו."
הסטודנטים הרבים הציגו שאלות למארי ולתשובותיה היה מכנה משותף אחד גדול וברור, כל אחד יכול, כל אחת יכולה, זה בהישג יד ובהחלט אפשרי".

 

בשישי: יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|