"הרמוסה": כל היופי במקום אחד

בקליניקת "הרמוסה" עפולה תוכלו ליהנות מטיפולי יופי ואסתטיקה מגוונים לנשים וגברים, וממכשור רפואי מתקדם שיחסוך לכם כאבים. בדרך תקבלו שירות מקצועי ואדיב והכי חשוב: תוצאות שיגרמו לכן וגם לכם לחייך ובגדול. יצאנו לבדוק על מה כולם מדברים…

ענף טיפולי היופי והאסתטיקה עובר בעשור האחרון שינויים מואצים, חלקם יגדירו אותם כמהפכה. התפתחות הטכנולוגיות, המכשור, היכולות והרצון לשמור על "מעיין הנעורים" ומראה צעיר וחיוני, מוביל נשים רבות ובשנים האחרונות גם גברים לא מעטים, לנהור לעבר הקליניקות ומכוני היופי.
בתוך העולם הזה יש מי שלוקח את הקדמה צעד אחד קדימה, ומשלב אותה עם מקצועיות רבה, דגשים מוקפדים על שירותיות ובידול ייחודי שגורם לכל מטופל ומטופלת לחוש מועצמים, חיוניים ומלאי ביטחון.
השילוב המנצח הזה בא לידי ביטוי הלכה למעשה בקליניקת "הרמוסה" בעפולה (רחוב החשמל 10).
בעלת הקליניקה, חופית שבתאי, 44, מסבירה כי מקור השם הייחודי הרמוסה הוא בספרדית ופירושו יפהפייה, כיאה לקליניקה המעוצבת, החמימה והמרשימה שהיא מנהלת יחד עם הצוות שלה.
מאחוריה לא פחות מ-25 שנות ניסיון בתחום הציפורנים ועולמות היופי.
הרמוסה היא קליניקה חדשה ומפנקת, שתוכננה בסטנדרטיים הגבוהים ביותר ואת זה קשה לפספס, יעידו על כך המטופלות והמטופלים הרבים שפוקדים את המקום.

הרמוסה- טיפולי יופי ואסתטיקה לנשים וגברים, בטכנולוגיה מתקדמת שחוסכת כאבים
הרמוסה- טיפולי יופי ואסתטיקה לנשים וגברים, בטכנולוגיה מתקדמת שחוסכת כאבים

קהל היעד הוא מגוון: ראשית, נשים שרוצות להרגיש מיוחדות ולהתנתק מהשגרה הלוחצת ובהרמוסה דואגים להן לתשומת לב במינון גבוה, תוך כדי מענה לצרכים בטיפול כזה או אחר. במקביל לנשים מגיעים לקליניקה גם גברים רבים שנהנים משלל טיפולי יופי מהצוות במקום וצעירים שמעוניינים במראה זוהר ואסתטי.
"קהלי היעד שלנו רחבים", אומרים בהרמוסה, "זה מתחיל בילדות וילדים החל מגיל עשר שמעוניינים בהסרת שיער במכשור המתקדם בעולם, בצעירות וצעירים, מבוגרות ומבוגרים ויש לנו גם מטופלות בגיל 80, שנושא הטיפוח והיופי חשוב להן והן משמרות את יופיין".

השם הרמוסה בספרדית ופירושו יפהפייה, כיאה לקליניקה המעוצבת
השם הרמוסה בספרדית ופירושו יפהפייה, כיאה לקליניקה המעוצבת

מכשיר הסרת השיער בלייזר בקליניקה פועל בטכנולוגיה חדשנית ללא כאב כלל ועם תוצאות מובהקות מהטיפול הראשון. חופית מוסיפה כי הטיפול יכול להתבצע על עור שזוף – להבדיל ממכונות לייזר אחרות שבחלקן לא ניתן לקבל טיפול על עור שזוף וחלקן אף משאירים כוויות.
מלבד הסרת השיער בלייזר, בהרמוסה כאמור ניתנים מגוון רחב של טיפולים ובהם: שיזוף, הצרת היקפים, ציפורניים, טיפולי הזרקות ופיסול פנים, טיפולי פנים, פיגמנט שפתיים, קורסים ללק ג'ל ועוד.
בקליניקה עושים שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, כאלה שאושרו ויש להם תקנים רשמיים. בקליניקה גם תוכלו למצוא פתרון לכל בעיות הפיגמנטציה: בשפתיים, בעור ובפנים.
אחד האלמנטים שמבדל את קליניקת הרמוסה הוא המענה הכולל לטיפוח במקום אחד. "הצוות שלנו הוא משפחה", מוסיפה חופית, "כל מי שעובד איתנו עובר הכשרה והסמכה מסודרת ויש לו ניסיון. יש פה אנשי מקצוע במנעד רחב, כולל אנשי רפואה מקצועיים".
ומה בנוגע למחירים? ה"אני מאמין" של הקליניקה הוא להעניק ללקוחות את הטיפולים הכי מקצועיים והכי איכותיים, אבל במחירים הוגנים. קצת לפני סיום מסבירה חופית כי החורף היא העונה האידיאלית לבצע טיפולי יופי, להבריא את הגוף והעור, להתרענן ולחדש חומרים.

ליצירת קשר: 052-2515102

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|