הרב גולד מעפולה: “אתמודד גם בבחירות הקרובות על מקום במועצת העיר"

הרב מנחם גולד, חבר מועצת העיר עפולה שמתכוון לתמוך בבחירות הקרובות בראש העיר יצחק מירון חושף את תוכניותיו ואומר: “הייתי רוצה שמישהו יחליף אותי אבל אני לא רואה איך זה קורה. אני פועל לחבר בין  שלוש מפלגות חרדיות וחרדית לאומית- במטרה ליצור גוש מוניציפאלי גדול"

הרב מנחם גולד, חבר מועצת העיר עפולה מטעם מפלגת "דגל התורה" הוא דמות שונה בנוף הפוליטי בבירת העמק. הוא מגדיר את עצמו חרדי לאומי, אך למרות זאת הוא מחובר בעבותות לציבור המסורתי בעיר.
לקראת הבחירות המניציפאליות הקרובות הוא חושף כי הוא היה רוצה שדמות אחרת תחליף אותו ותתמודד על מקום במועצת העיר, אך לדבריו בנקודת הזמן הנוכחית זה לא נראה אפשרי בשל מספר סיבות. “כמו שזה נראה עכשיו אני אתמודד על מקום במועצת העיר עפולה בבחירות ב-30 לאוקטובר", אומר הרב גולד, “הרצון האמיתי שלי הוא שנראה איחוד בין המפלגות החרדיות והחרדית לאומית בעיר – במטרה שניצור גוש אחד גדול ובעל השפעה משמעותית. זה המסר שאני מנסה לקדם בקרב הציבור שלי שמורכב מתושבים מסורתיים וחרדים לאומיים. כל המפלגות הללו מייצגות תושבים שתומכים בש"ס, חסידים שאינם חרדים וחסידים נוספים שמתגוררים בעיר, בין היתר בעפולה עילית. חיבור שכזה יכול ליצור עצמה וניסיון העבר הוכיח שהפיצול מחליש אותנו. אם לא יהיו חסמים ומאבקים החיבור המאתגר הזה ייצא לפועל ויוביל בעתיד לקדם את האינטרסים שלנו ושל תושבי עפולה היקרים. אני חושב שעתה הגיעה העת להתכונן לבחירות, לתכנן ולשבת עם מי שצריך. אני מאמין בלב שלם שאפשר לייצור את האיחוד המיוחל הזה".
הרב גולד חשף גם כי הוא מתכוון להמשיך לתמוך בראש העיר המכהן יצחק מירון, “אני חושב שראש העיר עושה עבודה נהדרת עבור התושבים", אמר הרב גולד, “נוכח עובדה זו אומר לתומכיי להצביע לו בפתק לראשות העיר", סיכם.

 

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|

עפולה: 11 חברים חדשים במועצה מתוך 17

|