הקטל בכבישים: בן 30 נהרג בתאונה בסמוך למסילות

חובש מד״א סיפר: ״רוכב אחד שכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד והתחלנו לבצע בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום. צילום: דוברות מד״א

גבר כבן 30 נהרג הערב בתאונה בסמוך למסילות.
מדוברות מד״א נמסר: ״בשעה 16:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על תאונת דרכים בכניסה לקיבוץ מסילות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ל-2 פצועים, בהם מחוסר הכרה״.
עוד הוסיפו בדוברות מד״א: ״לאחר ביצוע פעולות החייאה, חובשים ופראמדיקים קבעו את מותו של גבר כבן 30 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק מד"א לבי"ח גבר כבן 30 במצב קשה עם חבלות בחזה ובגפיים ואת נהג הרכב במצב קל לבי"ח העמק״.
חובש רפואת חירום במד"א דניאל מוסאי ופראמדיקית מד"א סיאל דעבול, סיפרו: ״כשהגענו למקום ראינו רכב עם פגיעות פח קשות בחלקו הקדמי ובסמוך אליו האופנוע. רוכב אחד שכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד והתחלנו לבצע בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום. הרוכב השני שהיה בהכרה מלאה נפצע באורח קשה ולאחר טיפול רפואי ראשוני בשטח הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ והעברנו אותו לחבירה עם מסוק מד"א שפינה אותו לבית החולים רמב"ם. נהג הרכב טופל גם הוא במקום ופונה לבית החולים העמק כשמצבו קל."